Western Ranch du Haut Languedoc reismaatje gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elmo1987

Western Ranch du Haut Languedoc reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 23:48

Hey,
Het is al drie jaar lang een wens van mij om naar de western ranch du Haut Languedoc te gaan voor een vakantie. Het probleem is echter dat ik niet zo'n held ben dat ik in mijn eentje durf te gaan en dat ik in mijn omgeving niet iemand heb om mee te gaan. Wellicht dat er op bokt mensen zijn met hetzelfde probleem. Dit jaar wil ik toch echt gaan, dus zijn er mensen die ook zonder reispartner zitten en zin hebben om samen te gaan? Over mijzelf ik ben bijna 25 en rij ongeveer acht jaar paard. Dit is recreatief buitenrijden, ik heb dus geen specifieke western ervaring. Ik ben een relatief rustige vrouw, maar hou natuurlijk wel van wat gezelligheid. Ik ben in bezit van een rijbewijs en auto, maar wellicht is het net zo handig om met het openbaar vervoer te gaan. Ik ben redelijk flexibel in de periode waarin ik kan gaan. Juni of juli heeft mijn voorkeur.

Groetjes Ayla

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:54

Leuk dat je de stap gaat nemen! :D
Tis echt de moeite waard indd om het eens (of meerdere keren) te doen ;) In mn onderschrift staat een foto-verslag van afgelopen zomer. Jammergenoeg kan ik aankomende zomer niet ivm stage, anders was ik zo meegegaan!! :)
Ik ben trouwens ook alleen gegaan afgelopen jaar, viel me heel erg mee! Maar ik had voordeel dat derest van de familie op een uur reis-afstand op vakantie was in die week. Dus écht alleen naar het buitenland, was het niet.

xEveliineee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:43

Hey,
ik ga deze zomer van 4 tot 11 augustus
ik ga ook voor de eerste keer met nog iemand anders dus ben vrij benieuwdt ! :D

groetjes