Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamy schreef:Jaaaa, ik heb ook 2x op ranches gewerkt in Kansas!
Laatste keer was dit jaar, ook 3 maanden geweest! Heb er ook topics over gemaakt.
Ervaring weten? PB maar! Meer informatie? PB WillieB op bokt !
NewYork schreef:Dreamy schreef:Jaaaa, ik heb ook 2x op ranches gewerkt in Kansas!
Laatste keer was dit jaar, ook 3 maanden geweest! Heb er ook topics over gemaakt.
jou topic heb ik inderdaad gezien, en de pb naar WillieB is al verstuurd
Zag er echt geweldig uit. Dankje voor het reageren!!
Dreamy schreef:Jaaaa, ik heb ook 2x op ranches gewerkt in Kansas!
6 weken diverse ranches: [BEU] Foto&filmverslag Kansas.
Verslag 3 maanden op stal: [BEU] Fotoverslag Kansas '11 - Werken op een stal.
Negra_Lover schreef:Ik zou zo graag meewillen maar ik denk niet dat ik ver kom met mijn geld![]()
Zit er ook al zo lang aan te denken om naar Kansas te gaan
Negra_Lover schreef:Maar met de ticket zit je ook al rond de 900 euro?
Ik stond op het punt om te gaan en moest zelfs 3x overstappenMaar toch de stap niet gezet,was bang dat ik teveel geld eraan kwijt was
Negra_Lover schreef:Maar met de ticket zit je ook al rond de 900 euro?
Ik stond op het punt om te gaan en moest zelfs 3x overstappenMaar toch de stap niet gezet,was bang dat ik teveel geld eraan kwijt was
Dreamy schreef:Negra_Lover schreef:Maar met de ticket zit je ook al rond de 900 euro?
Ik was 650,- kwijt voor een retourtje.
Ik ging dan wel van Januari tot Aprilligt heel erg aan het seizoen!
takkie_muis schreef:zal het altijd nog willenik rijdt door mijn gewicht niet meer , maar ben aan het afvallen. blijf zeker even meelezen