hulpvraag buitenrijden in westernstyle Veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

westrfan

hulpvraag buitenrijden in westernstyle Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 21:54

Hallo mede-paardenliefhebbers, ik ben speciaal lid geworden van bokt om deze vraag te kunnen stellen:
ik wil graag een buitenrit maken op de Veluwe maar dan in westernstyle. Kunnen jullie me een leuke stal aanbevelen?

hollywood94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:32

Hallo westrfan,

Zelf woon ik in de Randstad en sta daar ook met mijn paard.
Omdat het buitenrijden in de Randstad mij niet zo goed bevalt, ga ik zelf altijd naar de Veluwe.
Ongeveer 1 keer per maand maak ik een buitenrit bij The Mill Ranch in Ede. Ik doe dit al een aantal jaar en het bevalt mij erg goed.
The Mill Ranch is een westernstal. Ze hebben fijne, rustige paarden ter beschikking.
En je hoeft maar 1 keertje de weg over te steken om vervolgens in een supermooi natuurgebied (bos, heide, zandverstuiving) te kunnen rondrijden.
Misschien kun je eens informeren naar de mogelijkheden voor jou? www.themillranch.nl

Succes! :)

westrfan

Re: hulpvraag buitenrijden in westernstyle Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 02:54

Hoi Hollywood94,
Bedankt voor je reactie! Ik ben direct gaan mailen en ga komend weekeinde met een groepje de zandrit doen. Ik heb er super veel zin in en ben zeer benieuwd!

hollywood94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:37

Wat leuk joh! Die rit gaat naar de Wekeromse zandverstuiving, het is daar echt supermooi.
En het weer zit je ook mee zeg! Veel plezier. Laat nog even weten of het je goed bevallen is...

pinochico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:15

Hai de mill ranch is idd een aanrader!

westrfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 05:11

Bedankt tipgevers! Ik heb voorbije weekend de zandrit gemaakt met een groepje en we zijn zeer tevreden. We werden goed ontvangen en begeleid en de paarden waren ook fijn. De Veluwe is echt heel mooi. Complimenten voor de mill ranch. http://www.themillranch.nl