Gezocht: vakantiehuis 11 personen + 1 paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

K_atoo

Gezocht: vakantiehuis 11 personen + 1 paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 13:08

Zoals het onderwerp al zegt: ik ben op zoek naar een mooi vakantiehuis voor 11 personen waar ik ook mijn paard mee naar toe kan nemen.

- Groot vakantiehuis of een 4 kleine huizen bij elkaar (of alles wat daar tussen zit)
- Genoeg te doen in de buurt, ook voor kinderen
- Voor het paard: stal, weidegang, goede uitrijmogelijkheden

Wie o wie heeft er een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Kato

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Gezocht: vakantiehuis 11 personen + 1 paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:16

Genoeg te doen weet ik niet, ik weet wel dat je in kasterlee (belgie) een vakantiepark (de hoge rielen) hebt, waar je je paard kunt zetten, en waar je kilometers ruiterroutes hebt. Heb er zelf een ponykamp gegeven, supermooi gewoon!

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:23

kijk eens op de http://www.NVVR.INFO: Ik zit in de meerdaagse commissie we organiseren 6 keer per jaar paardrijweekenden waarbij we tot 25 personen en paarden accomodaties gebruiken.
handigste is als je de agenda meerdaagse klikt zie je wel wat namen verschijnen.

dopheetsdel (kootwijk, lourenshoeve plaats weet ik niet, op de veluwe is er een er zijn er meer. Ik heb ze niet paraat maar kan je evt wel wat meer info geven.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:01

Just_Natural

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:10

Kijk een op www.weijergaerde.nl
Vakantiehuis met een wei voor de paarden en stal meteen aan het huisje.
Uitrij mogelijkheden zijn ook best aardig, geen veluwe maar toch......

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:03

Lourenshoeve zit in Den Ham.
Alberthoeve in Wateren heeft ook hele goede mogelijkheden, ze hebben zowel huisjes als groepsaccomodaties en voor de paarden is het er ook heel goed geregeld.
Landalpark Hellendoornse Berg bij Haarle kan ook heel goed. Er is een pensionstal waar ze mee samenwerken, direct grenzend aan het terrein (bij de groepsaccomodatie).

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:07

www.leschevaux.nl
Diverse vakantie woningen, ook een 10 persoons waar volgensmij een extra bed in kan. Geschakeld hieraan zitten ook nog enkele 6 persoons woningen. (evt. ook groepsaccommodaties 22 - 55 personen)
Mooie stallen voor de paarden, genoeg weidegang, en de mogelijkheid voor het bij huren van extra paarden en pony's.
Ook is het voor de kinderen mogelijk om een keer op een pony te rijden / les te krijgen.
Diverse leuke dag attracties in de regio :)

Ligt in Drenthe bij Assen

eliseeejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:51

Peerke_ schreef:
http://www.leschevaux.nl
Diverse vakantie woningen, ook een 10 persoons waar volgensmij een extra bed in kan. Geschakeld hieraan zitten ook nog enkele 6 persoons woningen. (evt. ook groepsaccommodaties 22 - 55 personen)
Mooie stallen voor de paarden, genoeg weidegang, en de mogelijkheid voor het bij huren van extra paarden en pony's.
Ook is het voor de kinderen mogelijk om een keer op een pony te rijden / les te krijgen.

ook ik raad les chevaux aan!
leuke mensen en een prachtige omgeving!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:22

eliseeejj schreef:
Peerke_ schreef:
http://www.leschevaux.nl

ook ik raad les chevaux aan!
leuke mensen en een prachtige omgeving!

Heb jij aandelen in die toko of zo?

Avonturenpark Hellendoorn iets wat je zoekt? In dat geval zit er in Haarle http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... ornse-berg Daar zit een pension/vakantiestalling bij. Bij de buitenactiviteiten vindt je wat info, maar er kan meer dan wat je daar leest. Even bellen dus voor de juiste info. Je kunt 't Vossenspan ook direct benaderen, doet ie niet moeilijk over. Aardige kerel, type niet l*llen, aanpakken. Ik had een klein probleempje met mijn trailer toen we daar met de NVVR waren; ik kreeg zo z'n hele werkplaats ter beschikking om het op te lossen +:)+

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:02