hallo, ik wil in de zomervakantie graag op ponykamp, ik heb al veel manege site's gezien, maar deze is niet zo ver weg en leek me super leuk. nu wou ik even vragen op bokt of er misschien nog meer bokkers op ponykamp ging bij deze manege of misschien ervaring hebben.
Mijn moeder ging er vroeger altijd heen, ik ben er nog nooit geweest... Het komt op mij over als een heel leuk en gezellig kamp, alleen uit verhalen gehoord dat het soms best onverantwoordelijk is met de paarden, of dat tegenwoordig nog zo is weet ik niet..
sanne140
Geplaatst: 19-10-11 20:00
Ik ben er geweest en ik raad het je zeker aan. Het is daar echt super. Je gaat keihard in rengalop en het is er heel gezellig. Ik ben er jammer genoeg dit jaar niet geweest want ik heb een eigen paard gekregen maar ik vond het daar altijd super.
Ik heb er een paar x paarden gehuurd was echt super leuk! Ik snap wel waarom sommige mensen het onverantwoordelijk kunnen vinden want wij hebben wel eens een paard mee gekregen wat nog nooit naar buiten was geweest volgens de eigenaar (Henk?) Maar ik kom er steeds weer terug vind het heerlijk om er te rijden, leuke paarden en een super mooie omgeving!
Priszz
Geplaatst: 20-10-11 01:26
Ik ben er afgelopen zomer geweest, ik vind het er nog steeds top! =), Wel eerste keer gevallen maar dat hoort erbij [op het kamp] . Ik raad het zeker aan als je van een gezellige mensen houd met een ruime keuze uit verschillende soorten paarden