Vakantie met onze pony! Waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Vakantie met onze pony! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 20:41

Hallo Bokkers!

Meivakantie 2011 wil ik samen met een vriendin + onze moeders op vakantie met onze pony's! (fjord + haflinger)
We willen lekker lange buitenritten maken en gezelligheid staat bovenaan.

Mijn moeder kan ook rijden maar heeft geen eigen pony, het zou dus leuk zijn als zij ook 1 dag ofzo een pony kan huren en mee kan met ons maar dit is geen vereiste.
Hebben jullie mischien leuke ideeen?

Groetjes,
Caitlin

_mobo_

Re: Vakantie met onze pony! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:15

zonnetij dwingeloo, je kunt er leuke paarden huren en het ligt heel mooi, aan de zandpaden. je hoeft geen weg over

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:25

knollegruun in schoonloo! is zo heerlijk daar je eigen paard kan je daar stallen en je moeder kan op een paard van daar. je rijd daar zo vanaf de manege het bos in. er is een camping bij waar je zelf kan overnachten je kan met tent carvan of daar in een huisje. je kan kiezen of je pony binnen of buiten komt te staan maar er is genoeg mogelijkheid om hem los te gooien als hij op stal staat. mijn pony komt van die plek en we zijn in de meivakantie nog weer terug geweest en werden met open armen ondvangen daar echt super! zeker weten en groote aanrader! :))

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:49

_Caitlinnn schreef:
Hallo Bokkers!

Meivakantie 2011 wil ik samen met een vriendin + onze moeders op vakantie met onze pony's! (fjord + haflinger)

Mijn moeder kan ook rijden maar heeft geen eigen pony, het zou dus leuk zijn als zij ook 1 dag ofzo een pony kan huren en mee kan met ons maar dit is geen vereiste.

Groetjes,
Caitlin

moet dit niet 2012 zijn? meivakantie 2011 is als je een topic plaatst in okt al voorbij ;)

wat je kunt proberen is: http://www.clairvauxhoeve.nl/ ik ga daar regelmatig trainen en het is echt een waanzinnige omgeving en Judith weet alles! misschien dat zij nog een paardje voor jullie kan regelen.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:04

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 22:14

Karrimh schreef:
_Caitlinnn schreef:
Hallo Bokkers!

Groetjes,
Caitlin

moet dit niet 2012 zijn? meivakantie 2011 is als je een topic plaatst in okt al voorbij ;)

wat je kunt proberen is: http://www.clairvauxhoeve.nl/ ik ga daar regelmatig trainen en het is echt een waanzinnige omgeving en Judith weet alles! misschien dat zij nog een paardje voor jullie kan regelen.

Ja sorry 2012 :o
Erg bedankt voor de Nu al leuke reacties,
Ik ga even kijken naar jullie surgesties :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:16

Van 't zomer heb ik hier gewerkt, en dat was echt wel een geweldig plekje! http://www.hoevetwed.nl/
Alleen maar positieve dingen gehoord van klanten, en ze hebben ook erg leuke paarden om te huren.
Paarden worden als dat gewenst wordt, verzorgd. :)

Tarron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:46

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:47

Jagtlust in Epe :o

Direct aan het bos, kilometers ruiterpad.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:18

www.campingboszicht.nl

Voor je paarden een stal en/of wei. Voor jullie een eigen tent of het huren van een blokhut, caravan of boerderij.
Ligt aan de bosrond waar je zo de Veluwe oprijd en echt dagen kunt rijden.

lycil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:48

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:50

Bij Rijmaaran in Schoonoord. Daar kan je voor je moeder ook een fjord huren.

lycil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:51

Zonnetij is idd ook erg leuk!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:55

http://www.tbeekdal.com

de stal waar wij staan!
Camping, eigen camper/tent meenemen, of de 'pipo' wagen bespreken. (Plek voor 4 personen + er is een klein keukentje) Bij de camping zit een 'huiskamer' met een haard, tv, bibliotheek. De paarden staan letterlijk naast de camping, het afscheidings draad van de welanden is tevens het afscheidings draad van de camping (: Je paarden kunnen dag/nacht op een weitje samen, of overdag buiten, snachts binnen. Kost niet ontzettend veel, buitenbak+binnen bak aanwezig (mochten jullie toch een keer niet willen buitenrijden), en binnen 5 minuten stappen zit je in het bos, dit kan langs/over de verharde weg (niet enorm druk), of achter de weilanden langs.
Ook zijn er 2 vennetjes, niet diep genoeg om in te zwemmen, komen ong tot de knieen!

En desnoods wil ik zelfs wel mee naar buiten om de weg te wijzen/de leukste plekjes te laten zien! :D

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 20:14

Zonnetij hebben we idd naar staan kijken, vonden dit er erg leuk uit zien! Maar helaas is dit 2,5 uur met de trailer en voor mijn vriendin bijna 3 uur dus dit is helaas te ver :(

stephanie404

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:48

Hallo, Je kan ook naar texel gaan. We hebben mooie ruiterpaden door bos en duin. En je kan lekker op het strand rijden. Er zijn genoeg plekken waar je je paard kunt stallen. Groetjes stephanie

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 13:57

Ja texel lijkt me ook erg leuk! :)
Alleen dan zitten we weer met hetzelfde probleem (reizen)
Ook met de boot lijkt me niet écht een strak plan

bednakt voor de tip!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:03

www.leschevaux.nl in buinen te drenthe. eigen paard op box of wei. vakantie woning op de manege en mogelijkheid tot huren van paarden(onder begeleiding) drenthe heeft mooie men en ruiterroutes met dagtochten en overnachtingen (trektocht) tot mogelijkheid