manege Valkenburg/Cauberg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DJB

manege Valkenburg/Cauberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 21:26

Hoi!

Wie heeft er tips qua maneges in de buurt van Valkenburg (Limburg dus) om een buitenritje te maken?
Uiteraard zoek ik een manege met leuke, goed verzorgde paarden en goede begeleiding.
Duss, iemand tips? :D

Nagyl

Re: manege Valkenburg/Cauberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:40

In valkenburg is niks.
Dan moet je al naar Nuth, Cadier en Keer, Eijsden.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:45

Hoe ver ben je bereid te reizen? In Brunssum heb je ook een leuke manege, manege Brunsummerheide. Kun je heerlijk uitrijden :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:47

_MG schreef:
Hoe ver ben je bereid te reizen? In Brunssum heb je ook een leuke manege, manege Brunsummerheide. Kun je heerlijk uitrijden :)

Ja, maar daar moet je dus eerst een les volgen om naar buiten te mogen. Niet te betalen.

Ik weet verder niet welke maneges wel aan buitenritten doen maar je zal inderdaad wat moeten uitwijken.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:48

wilde ik net ook gaan zeggen de brunssummerehei kun je fijn uitrijden en leuke manege.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 01:08

Ah reacties! Sorry voor de vertraagde reactie maar heb hier even al niet meer gekeken.
Brunsummerheide kwam ik inderdaad tegen maar op de website staat niet veel info. Een les volgen om mee te mogen is ook niet heel handig. Ik snap wel dat er van tevoren even gekeken moet worden naar de rijervaring maar dat heb je volgens mij met 10 minuten wel gezien.

Reizen is opzich geen probleem, maar we willen niet eerst een uur in de auto moeten zitten bij wijze van.
Heb nu een aantal maneges gemaild, eens kijken wat we terug krijgen:)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:21

manege blauwesteen in nuth doet buitenritten geloof ik,en in arendsgenout is ook een manege weet niet of die ook ritten doen.