Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

never_no schreef:Volgens mij valt dat wel een btje mee dat je na zonsondergang niet meer op vele plekken mag komen! Ik let er trouwens ook niet op, hoeveel mensen maken nou avondritjes.... Gewoon gaan met die banaan..
Waratje schreef:never_no schreef:Volgens mij valt dat wel een btje mee dat je na zonsondergang niet meer op vele plekken mag komen! Ik let er trouwens ook niet op, hoeveel mensen maken nou avondritjes.... Gewoon gaan met die banaan..
Dat is redeiljk onbeleefd, lijkt me. Je bent te gast op andermans terrein, dan is toch het minste dat je in ieder geval weet onder welke voorwaarden die toegang is verleend?
Bij veel terreinen staan bij de ingangen van die "Opengesteld" bordjes, vaak staat daarop "tussen zonsopgang en zonsondergang", dan dien je er niet ver na zonsondergang nog rond te spoken tenzij je persoonlijk ontheffing hebt gevraagd (en gekregen!). Als je een keer een boswachter treft die niet zo toegeefljk is heb je zomaar risico dat de toegang helemaal wordt ingetrokken en dan ook voor ALLE ruiters.......

Waratje schreef:Kennelijk heb ik een andere opvoeding genoten dan sommige andere ruiters.![]()
Als een terreineigenaar aangeeft dat het niet mag dan ga IK niet willens en wetens dat toch doen.

108078 schreef:[Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand. Tenzij die redenen er uit veiligheid zijn natuurlijk, maar meestal slaan die regels nergens op.
Nouja ieder zijn eigen mening
108078 schreef:Waratje schreef:Kennelijk heb ik een andere opvoeding genoten dan sommige andere ruiters.![]()
Als een terreineigenaar aangeeft dat het niet mag dan ga IK niet willens en wetens dat toch doen.
Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand. Tenzij die redenen er uit veiligheid zijn natuurlijk, maar meestal slaan die regels nergens op.
Nouja ieder zijn eigen mening