In het Grote Veld (Natuurmonumenten) bij Lochem zijn nieuwe ruiterpad borden geplaatst langs tot nu toe verboden paadjes. Waar is info te vinden over deze nieuwe route?? Dank
Het sluit allemaal op elkaar aan, je moet vaak even weten hoe.
Waar zou je normaal gesproken starten?
Als je het bos eens van en andere kant wil zien kun je ook prima parkeren bij cafe de Zonnebloem (weg zutphen lochem) en dan bij Ruighenrode rechtsaf het zandpad op.
Als je dan naar de Heijendaalseweg rijd en vervolgens aansluit op de Oude Borculoseweg ligt het nieuwe stuk ruiterroute tussen de Sluitdijk, Wientjesvoortseweg en Larenseweg (ideaal zo'n bos met straatnamen hihi..)
larenseweg kwam ik vanmiddag tegen (kort rondje gedaan). het is alweer ruime 2 jaar terug dat ik rondom Vorden te vinden was,dus moet weer even zoeken..
Muze
Geplaatst: 20-06-20 18:21
Sorry ik hoop dat dit mag maar:
Ik kan geen ruiterpaden vinden in het grote veld? Alleen men routes, de grote brede zandpaden???
fjordnina
Geplaatst: 21-06-20 08:16
Muze schreef:
Sorry ik hoop dat dit mag maar:
Ik kan geen ruiterpaden vinden in het grote veld? Alleen men routes, de grote brede zandpaden???
Dan kun je op de kruising linksaf de Larenseweg op. Na ca. 1 km kom je aan je rechterhand een bordje met een hoefijzer tegen. Dat is het ruiterpad. Op het pad er vlak naast zit een slagboom. Aan het eind kun je nog linksaf (breed zandpad) en dan weer rechts, ook dat is ruiterpad dankom je in de buurt van de golfbaan terecht.