Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fjordnina schreef:In het geval van een trektocht is zonder (reëel) plan vertrekken echt het allerdomste wat je kunt doen.
Een trektocht klinkt leuk, maar daar moet je je echt op voorbereiden.
) Ikke en waratje doen het altijd zo geloof ik
, kijk eens op http://www.achterhoektepaard.nl. Wist ergens wel dat die site bestond maar kon er niet meer opkomen hoe hij heette. Bedacht me net ineens dat ik 'm ook wel kon googlen
. Harko schreef:ik zoek iets in de omgeving laren-vorden-(grote veld) gorssel waar je goedkoop en simpel kunt overnachten
Arabesk schreef:Ik heb een trektocht gereden die deels was voorbereid en deels gewoon rijden en dan rondvragen en dat kan best hoor (alleen ikzelf kon er niet zo goed tegen) Ikke en waratje doen het altijd zo geloof ik
) ik weet ook niet hoe je bijvoorbeeld gedacht had je paard te voeren? Hooi zal nog wel lukken om dat op je overnachtingsadres te regelen maar krachtvoer moet je toch echt zelf meenemen, iedere keer ander voer lijkt me geen aanrader. En op alleen hooi gaat íe het niet volhouden denk ik. SusanH schreef:Die van ons krijgt gelijk dikke benen bij te eiwitrijk voer, dus ik ben nogal huiverig om ander dan zijn eigen voer te geven. En of je paard het uithoudt op alleen gras hangt nogal af van het soort paard wat je meeneemt. De meeste campings in de Achterhoek (iig degene die ik ken) zijn idd vrij basic en hebben dus geen winkel of kantine. Hooguit kan je er verse eieren krijgen.
Harko schreef:Hallo ik wil met mijn tinker aankomende week een recreatieve kleine trektocht maken in de achterhoek heeft iemand nog goede tips of ervaringen want ik ben een beginnende ruiter maar het paard is wel ervaren
weet iemand een mooie struinroute om te rijden