Buitenrit manege pullens ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Buitenrit manege pullens ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 18:28

Ik ga de 28ste met een hele groep op buitenrit bij Manege Pullens, heeft iemand hier bij deze manege ervaringen? :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:30

Ja, ik ga regelmatig.
Fijne stal, vriendelijk personeel. Paarden zijn wat ouder (de zadels ook :') ), maar genieten volop.
Als je verwacht door bos of het zand te crossen vergis je je, ze zijn erg zuinig op de paarden en doen dat niet. Als de groep ervaren is wordt er wel gegaloppeerd.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 18:31

Goof schreef:
Ja, ik ga regelmatig.
Fijne stal, vriendelijk personeel. Paarden zijn wat ouder (de zadels ook :') ), maar genieten volop.
Als je verwacht door bos of het zand te crossen vergis je je, ze zijn erg zuinig op de paarden en doen dat niet. Als de groep ervaren is wordt er wel gegaloppeerd.

Het is inderdaad een ervaren groep gelukkig. :D
Maar fijn om te horen hoe ze met hun paarden omgaan.

Goof

Re: Buitenrit manege pullens ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 19:36

Ja, om die reden blijf ik er komen.
Moet wel zeggen dat ze aan het eind van het zomerseizoen wel eens wat schraler kunnen zijn, maar je zult zien dat ze er prima bij staan. Ze zijn er zuinig op.

Saaams

Re: Buitenrit manege pullens ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 15:36

Vandaag zijn we er geweest. En na heel lief kijken mocht ik op de pony die ik wou. Leroy, een grote van 1,80! Op de site al heel machtig, en in het echt was ik verliefder geworden! De rit was echt leuk, heel veel gedraafd, echt heel veel en een aantal galopjes. Was zeker geslaagd. Dus ook een aanrader!

NaomiTausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:00

Goof schreef:
Ja, om die reden blijf ik er komen.
Moet wel zeggen dat ze aan het eind van het zomerseizoen wel eens wat schraler kunnen zijn, maar je zult zien dat ze er prima bij staan. Ze zijn er zuinig op.

Haha zo'n "pony" is het niet he, de grote beer! Sorry voor de late reactie, zat eens te kijken naar meningen over pullens haha. Maar idd, Leroy is echt een leukerd, haha.