Wie oh wie kan ons helpen! Wij zoeken voor 2 paarden een overnachtings mogelijkheid in de buurt van Well, Wellerlooi of Leuken. Het zou gaan om zaterdag 17 september a.s. Er is een trektocht station daar in de buurt; Seuren Heide maar op de 1 of andere manier is daar nog nooit iemand aan de telefoon gegaan. Zelfs langs gaan heeft niet geholpen. Dus weet je iets dan zou je ons er enorm mee helpen!!!!!!!
Jammer dat je na zo'n oproep nooit meer iets hoort van de TS !
HG.A3
Serval
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-11 17:43
Adrian schreef:
Jammer dat je na zo'n oproep nooit meer iets hoort van de TS !
HG.A3
Wat een onzin om dit te schrijven Adrian!
Op het moment heb ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd dan mijn trektocht.
Adrian
Geplaatst: 02-09-11 21:57
Citaat:
Wat een onzin om dit te schrijven Adrian! Op het moment heb ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd dan mijn trektocht.
Ach.. je neemt wel moeite om bovenstaande te schrijven. Je opent een topic, je plaatst een soort noodkreet. Je krijgt tips en vervolgens horen we niets meer. Je had ook gewoon kunnen zeggen : Bedankt voor de tips !! Of zoiets..., maar nee hoor, je zegt dat ik onzin schrijf..
Adrian jij begon dit zelf door een onzinnig iets te schrijven. Als jij een dank je wel wilt horen van een TS plaatser, op wiens oproep jij gereageerd hebt, zeg dat dan oftewel schrijf dat op een niet beschuldigende wijze. Of nog beter stuur iemand een pb. Niet iedereen "leeft" constant op het internet.
Hartelijk dank Adrian voor je tip. (Dit zonder sarcasme)
@ Jet; jij ook dank je wel. De mensen daar zijn echt lieverds en meedenkers!
Jet
Geplaatst: 03-09-11 08:39
Dat is mooi, Serval! Ik hoop dat het leuk wordt het weekend dat je gaat en dat we daarna horen hoe het was. Hoeft natuurlijk niet gelijk, maar ik ben altijd wel nieuwsgierig en stiekemweg jaloers dat mensen zoiets aandurven .