haankheide route, achterhoek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wyko

haankheide route, achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 16:29

Is iemand hier bekend met deze route en de routes eraan vast.
Ik kon er verder weinig van vinden op internet, wel dat er veel vernieuwd is.

Maar is het de moeite waard om daar te gaan rijden?
Wat is een goede startplaats.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 08:35

Ik ben er niet bekend, maar heb even voor je gekeken, volgens mij kan je meer vinden bij de Slangenburgroute. http://www.achterhoektepaard.nl is een site waar een aantal routes op staan, ook de Slangenburgroute en wat ik ervan kan vinden gaat die ook door het gebied de Haank. Er schijnt ook een hindernisparcours van 4,5 km. te zijn, waar je ook omheen kan. Ik ben er nooit geweest, dus ervaring heb ik niet in die hoek, maar dit kon ik in elk geval vinden.
En verder is er een kaart van staatsbosbeheer: Achterhoek-Zuid, waar ruiterpaden met rode stippeltjes op aangegeven staan. Ik zie geen echte aansluiting op andere ruiterroutes of ruiterpaden, maar wel heel veel onverharde paden volgens mij en daar mag je volgens mij ook rijden/mennen.

wyko

Re: haankheide route, achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 08:59

Ik kwam idd wat tegen over dat hindernis-parcours. Dat is ook 1 van de redenen dat ik daar eens een keertje heen wil.
Ik zal eens kijken in de winkel voor de kaart, weet nu welke ik nodig heb, dus gaat het vast goedkomen!