trektocht in zuid-amerika

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lysette07

trektocht in zuid-amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 21:34

hallo!

via trailfinders en hippotrek ben ik een beetje opzoek naar trektochten in zuid-amerika (met name chili, brazilië of venezuela).
nu vroeg ik me af of iemand hier ervaringen mee heeft? of iemand die dit ook erg leuk lijkt!
ik wil dit graag volgend jaar gaan doen. en waarschijnlijk in de winterperiode (is daar zomer).

heb verder ook het topic van Bedouin gelezen en dat lijkt me ook geweldig! (scheelt ook in de prijs), maar ik wil sowieso ooit een keer naar zuid-amerika. (anders heb ik 2x een grote/dure uitgave)

mocht je ervaringen/tips/etc hebben, graag! :D

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:05

Hallo Lysette07, zoals beloofd in het andere topic van maaikemuis [BRT] Tunesië deel 2.2. Zandkastelen en sprookjesprinsen heb ik dankzij mijn eigen liefde voor zuid Amerika een tip voor je.

http://www.corbettrides.com.ar met Yvonne Corbett.
Zowel in Argentinie als in Chile, Patagonie. Het zuiden, de steppes, altijd wind!

Hoewel het noorden vanuit Salta de bergen in ook werkelijk subliem van natuur is!
De bergen daar staan bekend om hun 7 variaties van kleur.
Ikzelf heb er - zuid en noord Chile, zuid en noord Argentinie en het grootste deel van Bolivia - voornamelijk gefietst en her en der paardgereden. (en de bus genomen met fiets en al) :o

Lysette07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 22:29

Bedouin, bedankt voor je reactie! Ook nog bedankt voor je (uitgebreide) reactie in het Tunesië topic.
Ik zal het in mijn hoofd houden. In september begin ik bij een nieuwe baas, dus dan lukt het me niet om in oktober weg te gaan, maar misschien dat het in december of volgend jaar wel lukt!
Ik wens je iig veel plezier en succes met het komende trektocht-seizoen en wie weet tot over een jaar/half jaar.

Groetjes Lysette