Hoewel ik van mening ben dat Bokt niet het topic is om dit uit te vechten wil ik toch even het volgende misverstand uit de wereld helpen. Zeker gezien het feit dat het je blijkbaar zo hoog zit, dat je een account voor opent!
Bovendien, waarom zou ik jullie voor de gek houden? Ik ben alleen maar gebaat bij tevreden klanten en zoals ik al zei hadden wij goede herinneringen aan jullie verblijf.
Je zwager/broer? had het in zijn mail over het weekend van 9/12 september, dat hadden we inderdaad inmiddels verhuurd en dat is zeker niet in het telefoongesprek gecorrigeerd. Je zwager vroeg nog wel wanneer jullie vorig jaar geweest waren, maar over een ander weekend hebben we het niet gehad.
Vandaar onze verbazing dat het in je mail nu bleek te gaan over het weekend van 16/18 september, dat weekend hebben wij vorig jaar december namelijk al weggeboekt omdat we zelf op vakantie gaan.
Ik heb aangeboden om te kijken of er een ander weekend was dat jullie uit zou komen, daar zouden jullie even overleggen en na 10 minuten kreeg ik een telefoontje terug dat jullie de borg terug wilden omdat een ander weekend niet uitkwam.
Nogmaals,ik vind het heel vervelend dat het zo gelopen is, als je in je mail een andere toon had aangeslagen, hadden we echt wel geprobeerd om een oplossing te vinden. Ik had behalve de optie om onze vakantie te verschuiven, zelfs in de direkte omgeving gekeken wat de mogelijkheden daar waren, daar dan verblijven en de paarden bij ons, maar na jouw mail hadden we daar dus echt geen behoefte meer aan.
Ik hoop echt dat jullie een leuke vervangende accommodatie vinden waar je het goed naar jullie zin hebben. Volgend jaar zijn jullie weer van harte welkom!
(en dit is echt het laatste wat ik er over kwijt wil, je had ook even telefonisch contact op kunnen nemen, dan was het de wereld uitgeweest!!)
Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Noppert op 08-08-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt