Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
B10 schreef:Je kunt bij mij onder begeleiding samen het bos in maar mijn paard staat momenteel op rust ivm een peesblessure maar dit zal over 2 weken wel over zijn want ze staat al ruim 6 weken stil uit voorzorg..kijk maar eens in mijn onderschrift en wie weet tot horens!!
Mixje90 schreef:B10 schreef:Je kunt bij mij onder begeleiding samen het bos in maar mijn paard staat momenteel op rust ivm een peesblessure maar dit zal over 2 weken wel over zijn want ze staat al ruim 6 weken stil uit voorzorg..kijk maar eens in mijn onderschrift en wie weet tot horens!!
Das ook niet lief dat je 2 jaar ervaring moet hebben :p
Maar wie weet als ik over 2 jaar nog steeds niet op een arabier gereden heb... haha
SusanH schreef:Ik vind 2 jaar rij ervaring eerlijk gezegd wel meevallen. Buiten rijden is echt iets heel anders als een braaf rondje in de bak.
In de omgeving van de Utrechtse heuvelrug zitten aardig wat maneges (oa Zeist, Maarn). Neem aan dat er vast wel 1 tussen zit waar je een begeleide buitenrit kunt maken.