Ik ga deze zomer voor het eerst met de baas van mijn verzorgpony's, zijn vriendin, haar dochter ( romy862 @ bokt ) en Pamela ( poeltje @ bokt ) Op vakantie naar groot bartje. Van 19 tot 26 Augustus. Wie is hier eerder geweest? en wat vond je er van? Of gaat er dan ook heen? Wie weet de site van groot bartje?
Het is groot bartje in Zorgvlied. Heel goede accomodatie . zeer vriendelijke mensen, je zit meteen in het bos. Het is de start finish terrein van de paardenvierdaagse Zorgvlied ( september ) Dan logeer ik overigens altijd bij de alberthoeve in Wateren ( 15 min. stappen bij groot bartje vandaan )
http://www.rivendal.nl/ De manege op Groot bartje. Ik sta met mijn pony's op de Alberthoeve en rij al een aantal jaartjes rond in het drents friese wold. Mooie omgeving. Zorgvlied zelf is weinig te doen
Hey Napie, wat leuk dat je met je pony's op de alberthoeve staat. Ik kom 11 september voor de 4e keer logeren op de alberthoeve tijdens de paardenvierdaagse. Altijd alles netjes en goed verzorgd en haf lief staat lekker in de wei. Slapen altijd in de groepsaccomodatie's. Leuk rijden daar, maar inderdaad als je iets wil , moet je naar een groter dorp in de buurt.
friesiszwart
Geplaatst: 31-07-11 19:01
Super omgeving met uitstekende ruiterroutes. Wij zijn dit jaar al twee keer daar in de buurt geweest en gaan later dit jaar nog eens. Veel rijplezier.