Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Nadine (21 jaar) en ben nieuw op bokt, Hallo!
Momenteel ben ik samen met mijn vriend (23 jaar) op vakantie in Callentsoog.
Ik ben zelf een gevorderde ruiter en rijd ook vaak buitenritten als ik thuis ben, wel altijd met minimaal 2 personen omdat de fjord waar ik op naar buiten ga niet altijd even betrouwbaar is, verder wel een schat van een beest! maar het blijft een fjord
maar vriend daarintegen heeft hooguit een keer op een paard gezeten en een paar passen gezet.
Nou lijkt het ons heel erg leuk om tijdens onze vakantie hier in Callentsoog (of in de buurt berijkbaar met de auto max. halfuur rijden ongeveer)
te gaan paardrijden, maar dit moet dus een rit worden waar ook beginners mee mogen, we willen wel graag los maar alleen stappen is geen probleem! en er moet natuurlijk een begeleider mee want anders verdwalen we
Ik heb namelijk zelf stage gelopen op Terschelling en daar was ik begeleidster met friezen rijpaarden en dat was echt super! dit heb ik zo'n 6 weken gedaan, en hier mochten ook beginners mee was echt heel erg leuk! maar dat ligt een beetje uit de buurt zeg maar..
Nou hoop ik eigenlijk of iemand hier op bokt een leuk adresje weet voor ons!