Leuk adresje om individueel naartoe te gaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Leuk adresje om individueel naartoe te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 12:37

Ik ben op zoek naar een leuk adresje om samen met mijn paard heen te gaan.

Ik wil dat mijn paard goed staat, het hoeft geen enorme ruime box te zijn, maar wel de mogelijkheid tot op de wei te zetten (tijdens weideseizoen uiteraard). Voor mijzelf hoef ik niet veel luxe, mag evt. zelfs op slaapzaaltje zijn a la jeugdherberg, als het maar een beetje schoon is. Het zou leuk zijn als er meer mensen zijn, zodat er, indien daar behoefte aan is, toch nog wat aanspraak is. :D

Verder zou het prettig zijn als het maximaal 125 km vanaf Den Haag ligt en er moet een leuk uitrijgebied zijn. Wie weet wat?!

fjordnina

Re: Leuk adresje om individueel naartoe te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 13:55

www.oudemeulenbrugge.nl
Zit je midden in het grote veld. Er staan ook pensionklanten en er zijn een camping en appartementen. Aanspraak moet dan dus wel lukken.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:09

www.horsetellerie.nl

Is iets verder weg denk ik maar wel een hele fijne plek voor zowel jou als je paard.
Het paard kan de hele dag op wei en er zijn echt prachtige uitrijmogelijkheden. :)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:28

De Kleine Pol bij Otterlo is ook een prettig plekje. Paard kan binnen of buiten, er zijn paarden van eigenaren en pensionklanten, dus altijd wel paardengezelschap. http://www.dekleinepol.nl

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:02

www.alberthoeve.nl
Ontzettend lieve, behulpzame mensen. Ook leuk voor grotere groepen en een ontzettend mooie omgeving om te paardrijden.
Eigenlijk zijn er altijd wel andere mensen aanwezig en de meesten zijn zo gezellig dat je vaak niet alleen op pad hoeft, als je wel van plan was alleen heen te gaan :)
Met de paarden zelf ook veel mogelijk qua stalling, weidegang of beide.

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:30

Laag Soeren, nabij Arnhem op camping boszicht.
Ze hebben een boerderijtje, trekkershutten en een camping.
Voor je paard, diverse weilandjes en boxen.

Erg vriendelijke mensen en een schitterend en groot uitrijgebied na 100m over de weg, met weinig dazen!