buitenrijden omgeving deventer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jampz

buitenrijden omgeving deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 01:33

hooi,

mijn vader en ik willen heel graag een buitenrit maken maar weten niet waar dAt in de buurt van deventerkan , ook zou mijn nichtje misschien meewillen. helaas heeft mijn vader een heel stuk minder ervaring maar ik weet niet of dat problemen zou geven. weet er iemand waar dit kan??

/3

Suzan_bobar

Re: buitenrijden omgeving deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 01:51

Is Vorden een optie? Http://www.bigfieldshires.nl joke heeft zowel voor de wat gevorderde ruiters een leuk paard ala voor de wat minder gevorderde.

Jampz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 02:01

thanx susan heb jij toevallig ervaring met deze buitenritten of wel eens hier geweest>?

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 09:21

Zekers! Kom er regelmatig! Erg leuk en uniek! Ik bedoel, waar in NL krijg je de kans om op zo'n reus te mogen rijden?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 09:34

Je zit vlak bij de Holterberg, een mooier gebied om te rijden vind je niet :j
www.eik.nl in Holten. Wij hebben erg brave paarden, maar het moet natuurlijk wel verantwoord zijn. Rijdt hij wel goed genoeg om een ritje aan te kunnen?
Als je een rit boekt alleen voor jullie tweetjes of drietjes, dan kunnen we ook een rustig stap- en drafritje doen als je dat wilt.
Ik ken de ritten daar, ik begeleid ze nl voor een groot deel zelf ;)
Voor tarieven ed kijk maar even op de site, daar staat alles op.

Jampz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 23:45

sonja super bedankt voor de reactie:D mijn vader wilt inderdaad niet al te hard maar hij is een keer eerder op een buitenritje, ik hou wel van een galopje maar ik stem mij helemaal af op me vader. wij wilde met zijn tween boeken heel misschien nog iemand, weet jij toevallig hoe lang het duurt met de boeking
;
??

susan ik zal kijken op die site enzo het spreekt mij allebei wel heel erg aan!!!

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:48

kijk ook eens op www.dekronkel.com is ook erg leuk! ik werk daar en begleid daar bosritten, de rit word gewoon aangepast op de minst ervaren ruiten en kan dus bij stappen blijven, stap en draf en evntueel galop.. net wat jullie kunnen, als het nodig is kan de minst ervaren ruiter ook mee aan een touw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 00:01

Hoe lang de boeking duurt? Als jij morgen om 9 uur belt, heb je om 09.02 je boeking gemaakt :)

Jampz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 00:15

Sonja schreef:
Hoe lang de boeking duurt? Als jij morgen om 9 uur belt, heb je om 09.02 je boeking gemaakt :)

haha dat bedoelde ik niet helemaal iets met een wachtlijst ofzo sorry verkeerd geformuleerd maar hoelang je van te voren moet bellen want ik moet helemaal vanuit zh komen behalve bv deze week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 00:20

Hahaha ksnappum :D
Als jij morgenochtend belt en een afspraak maakt voor dinsdagavond dan kan ik wel :D Ik weet alleen niet of het wat de manege betreft ook kan want er zijn nu ponykampen dus alle reguliere lessen etc lopen vanaf morgen anders, dus ik weet niet uit m'n hoofd of er bv dinsdagavond voor jullie geschikte paarden beschikbaar zijn. Bel ze maar gewoon even.
Woensdag- en vrijdagavond zit ik al vol met ritten.

Jampz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 00:30

okee zal ik doen morgen ochtend en wie weet tot morgen avond:d

weet je toevallig of je daar ook caps kan lenen? en of er speciale kledingvoorschrift is (zowiezo geen spijkerbroek natuurlijk) t zo egt heel erg tof zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 00:33

Ja hoor, wij hebben leencaps liggen. Verder gewoon veilige kleding en schoeisel.
Misschien tot ziens!

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:41

Ik zoek in dit soort gevallen altijd even op 'manege' met google, en kijk dan op de kaart naar adressen die mooi liggen. Een telefoontje verteld al snel genoeg of ze ritten organiseren