goedkope strandritten met verhuur van paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xPaam

goedkope strandritten met verhuur van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 00:31

Hoi, ik wil graag met mijn 2 tante's een strandrit gaan maken.
Ik weet alleen niet zo snel een leuke en goedkope manege voor strandritten, en ook zal mijn ene tante waarschijnlijk op haar eigen paard rijden dus dan moeten mijn andere tante en ik een paard huren.
Weten jullie waar er goedkope en leuke strandritten georganiseerd worden, of dat je zelf op pad kan gaan met de paarden (zonder begeleiding)
:o

Caira

Re: goedkope strandritten met verhuur van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:09

goedkoop en strandrit is nooit een goede combi voor het welzijn van de paarden...

ik zou poelenburgh proberen

xPaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 10:36

Ik heb op de site van poelenburgh gekeken, lijkt me inderdaad een leuke manege voor strandritten en de paarden zien er goed en verzorgd uit!
Dankje voor de tip!

laResidence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:43

Caira schreef:
goedkoop en strandrit is nooit een goede combi voor het welzijn van de paarden...

Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de OP las.
Denk dat "goedkoop" en "paarden" op geen enkel vlak een goeie combi is.

xPaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 10:51

laResidence schreef:
Caira schreef:

Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de OP las.
Denk dat "goedkoop" en "paarden" op geen enkel vlak een goeie combi is.

ik bedoel dat ik geen 100 euro voor een strandrit hoef te betalen,
als er iemand geeft om paardenwelzijn dan ben ik het wel, ik ga ook niet bij een manege rijden als de paarden er daar slecht uitzien en als ze gemakkelijk 5 uur achter elkaar moeten lopen. Dat vind ik gewoon zielig. Ik rij zelf ook bij een manege waar de paarden niet meer dan 3 uur op een dag mogen lopen, en waar ze niet gelijk afgemaakt worden als ze ouder dan 16? zijn.. Maar waar ze gewoon oud mogen worden
Dus ik geef echt wel om paardenwelzijn en ik ga ook niet bij de eerste de beste manege waar het supergoedkoop is rijden..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:46

xPaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:02

ikke schreef:
Om dan vervolgens de equivalent van dit topic [VVDD] Nare ervaring manege Grol Renesse te openen??

Ik weet niet hoor maar ik heb die nooit geopend, ik vroeg 1 simpel ding en je hoeft niet met bijdehandte dingen aan te komen als je gewoon uit je nek loop te banketstaaf tnx;)
Laatst bijgewerkt door xPaam op 21-07-11 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:06

Ik snap hem ook niet Paam,volgens mij is Bonnelover de TS van het genoemde topic. Neemt niet weg dat je wel iets netter mag reageren ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:48

xPaam schreef:
ikke schreef:
Om dan vervolgens de equivalent van dit topic [VVDD] Nare ervaring manege Grol Renesse te openen??

Ik weet niet hoor maar ik heb die nooit geopend, ik vroeg 1 simpel ding en je hoeft niet met bijdehandte dingen aan te komen als je gewoon uit je nek loop te banketstaaf tnx;)

Faruba schreef:
Ik snap hem ook niet Paam,volgens mij is Bonnelover de TS van het genoemde topic. Neemt niet weg dat je wel iets netter mag reageren ;)

Kwaliteit (of het gebrek daaraan) heeft z'n prijs.......

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 00:11

Sorry,ik geef direct toe, ik ben hartstikke blond. Equivalent betekent gelijkwaardig. Maar Paam heeft het topic niet geopend wat jij aanhaalt Ikke. Dus wat bedoel je nu te zeggen??

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:53

Wat Ikke probeert te zeggen is dat de TS op zoek lijkt te zijn naar "iets goedkoops" echter kunnen daar dan topics uit voort komen zoals aangehaald topic. Heeft dus niets te maken met dat deze TS dat topic niet geopend heeft maar met wellicht een toekomstig topic ivm een niet zo prettige ervaring.
TS als je iets niet begrijpt kun je vragen wat er bedoeld wordt, blijf echter wel altijd vriendelijk naar elkaar reageren dan houden we het hier ook gezellig :)