Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.fohadie schreef:Hallo,
Ik heb een trektocht geboekt in Kroatie bij een Franse organisatie omdat de Nederlandse failliet was en de Engelse niets meer van zich liet horen. Nu is het nogal lastig mailen omdat deze Fransen niet zo goed Engels kunnen en ik geen Frans. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
Ik weet dat ik transfer kosten moet betalen als ik van het vliegveld afgehaald wil worden en ook moet ik apart entree voor het Krkapark betalen. Nu staat er in mijn " reisbescheiden" een bedrag in euro's. Kroatie heeft helemaal geen Euro maar de Kuna.
Kan ik evengoed in euro's betalen? (Sommige landen nemen beide aan.) Wie heeft er ervaring in Kroatie en ruiterreizen?
Ik vraag dit omdat ik niet teveel kuna bij me wil hebben. Als ik toch in Euro's kan betalen hoef ik geen geld te wisselen nl.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

) naar je zin hebt gehad!
De familie is idd een warm bad; ik heb na een jaar nog steeds contact met Dijana op facebook. Jammer dat de groep niet helemaal lekker was, daar moet je altijd net mazzel mee hebben. Hund is ook een schatje, was vorig jaar nog een pup, maar Bubba blijft mijn grote favoriet
Citaat:Ik kan het iedereen aanraden die van veel paardrijden houdt, van heerlijk (en veel) eten, gastvrijheid en ongerepte natuur houdt!