Waar strandritten zonder begeleiding??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyd

Waar strandritten zonder begeleiding??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:25

Hallo,

Ik ben opzoek naar een stal, waar je een geweldige strandrit kunt maken(waddeneilanden), maar zonder begeleiding.
Eventueel is het ook een optie om met alleen een begeleider te gaan (ik, vriendin en begeleider).

In een groep rijden zie ik namelijk niet zo zitten.

Allebei hebben we ruime ervaring, zowel met buitenrijden als wedstrijden..
Paard staat altijd voorop.

marjolein__

Re: Waar strandritten zonder begeleiding??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:04

ik weet dat het bij manege Groot kon in Egmond. Is alleen niet op de Waddeneilanden..........

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 10:27

marjolein__ schreef:
ik weet dat het bij manege Groot kon in Egmond. Is alleen niet op de Waddeneilanden..........

Dat is neit zo'n probleem, zit er misschien ook iets bij Middelburg???

Ina_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:37

Ook bij manege Heemskerk kun je een buitenrit maken zonder begeleiding. Je moet dan eerst een stuk door de duinen en dan kom je bij het strand. Ik heb dit 1x gedaan en toen hadden we wel wat problemen door 1 paard wat het strand niet op wou en daardoor de anderen ook niet meer, informeer dus vantevoren nog wel even welke paarden daar geen problemen veroorzaken, mocht je daar gaan rijden :)

Edit: Er is hier ook ergens een topic over manege Heemskerk trouwens :)

Happie

Re: Waar strandritten zonder begeleiding??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 10:41

Als je opzoek bent naar Waddeneilanden kan je in elk geval Texel overslaan want daar zijn alleen strandritten onder begeleiding en in een groep met meerdere mensen.

xkarlijn96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:27

Je kan volgens mij bij het Ponyhof in Aagtekerke (Zeeland) strandritten maken zonder begeleiding.
Kijk anders maar op de site: http://www.ponyhof.nl

Oh ik zie nu dat je alleen op de Waddeneilanden zoekt.
Maar Zeeland is ook erg leuk! Haha

xNikkii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 14:37

Ik weet dat er in Heemskerk een leuk stalletje zit die je ook zonder begeleiding op pad stuurt, als dat je voorkeur is. Heemskerk is niet groot, dus je kunt bijna niet missen ! Als je interesse hebt kan je me wel PB'en, dan zoek ik eventueel die stal even voor je op.

Zelf wel eens gereden daar, zeker een aanrader ! :D

Ina_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 14:45

xNikkii_ schreef:
Ik weet dat er in Heemskerk een leuk stalletje zit die je ook zonder begeleiding op pad stuurt, als dat je voorkeur is. Heemskerk is niet groot, dus je kunt bijna niet missen ! Als je interesse hebt kan je me wel PB'en, dan zoek ik eventueel die stal even voor je op.

Zelf wel eens gereden daar, zeker een aanrader ! :D

Dat zal dan manege Heemskerk zijn inderdaad!

De site: http://www.manegeheemskerk.nl

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 14:49

Vlakbij ermelo ergens zit er ook 1, in Putten dacht ik.. Maar ben even de naam kwijt...!

[edit] sorry gaat alleen over strandritten zie ik :P

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:51

Vriendin van mij heeft op Texel rit gemaakt. Zonder begeleiding. Wees je ervan bewust dat als er iets gebeurd met het paard, jij voor de schade opdraagt. Dus zorg ervoor dat je een geschikt paard meekrijgt.

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:11

Mloulou schreef:
Vriendin van mij heeft op Texel rit gemaakt. Zonder begeleiding. Wees je ervan bewust dat als er iets gebeurd met het paard, jij voor de schade opdraagt. Dus zorg ervoor dat je een geschikt paard meekrijgt.

Dan ben ik heel benieuwd bij welke manege je vriendin een paard heeft mee gekregen?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:35

Op Vlieland krijg je ook geen paard mee zonder begeleiding (Manege de Seeruyter). Volgens mij kun je wel afspreken om samen met je vriendin en 1 begeleider te gaan rijden, heb iig wel gezien dat ze dat daar doen.