Waar gehele jaar door op strand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cryssie

Waar gehele jaar door op strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 11:13

Ik wil heel graag een strandrit maken op korte termijn, maar waar mag je het gehele jaar door over het strand rijden??

lisetteexx

Re: Waar gehele jaar door op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:19

je mag s'avonds vanaf 7 uur op het strand in de zomer of ik dacht voor 9uur s'ochtends
volgens mij mag je nergens de heledag op het strand in de zomer

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:21

Tussen Noordwijk en de langervelderslag mag je het hele jaar door op het strand rijden..Je bent zelf wel slim genoeg denk ik om op hete dagen niet het strand op te gaan vanwege de vele mensen..

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 11:25

Elco schreef:
Tussen Noordwijk en de langervelderslag mag je het hele jaar door op het strand rijden..Je bent zelf wel slim genoeg denk ik om op hete dagen niet het strand op te gaan vanwege de vele mensen..

Ja tuurlijk :D, maar waar kan je erin kom namelijk uit het midden van het land :o

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:38

Cryssie schreef:
Elco schreef:

Ja tuurlijk :D, maar waar kan je erin kom namelijk uit het midden van het land :o

Tja dat heb je niet erbij gezet.. :)*

Josephine63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:37

Strandopgang 22, 23 of 25, als dat wat zegt..... Makkelijkst is parkeren bij de parkeerplaats van de Duindamse Slag en dan via het duin naar het strand.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:06

Het voormalig Autostrand in Oostvoorne, tot aan het badstrand van Rockanje, mag je het hele jaar op het strand rijden. Er is wel een vergunning of dagkaart nodig.
Parkeren kan of bij het voormalig autostrand in Oostvoorne, óf bij het Tweede Slag in Rockanje (moet je daarna wel even klein stukje terug wandelen om het ruiterpad te nemen ipv de strandopgang voor badgasten). En op mooie dagen is het in Rockanje betaald parkeren, in Oostvoorne volgens mij niet.q

bibo317

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:33

Volgens mij mag je ook in Burgh-Haamstede het gehele jaar op het strand

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:36

In Castricum/Egmond/Bergen mag je voor 10 uur 's ochtends en na 7 uur 's avonds op het strand rijden:)
Alleen is het op warme dagen vaak niet verstandig om om 7 uur al te gaan, want dan is het vaak nog erg druk.

anitabakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:21

Weet ook iemand waar je het beste het strand op kunt als je uit Groningen komt?

appellien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:02

als je uit Groningen komt, kun je met je trailer naar Noord-Holland rijden en daar op het strand gaan, of naar de Waddeneilanden. Naar Texel en Terschelling mag je met auto en trailer op de boot. Naar Schiermonnikoog en Vlieland moet je het anders regelen en naar Ameland weet ik het niet.
Het is wel belachelijk duur, maar ZEKER de moeite waard!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:04

hmm wil ook nog zo graag een keer naar het strand, iets bij flevoland in de buurt?