Ponykampleiding.. Waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Ponykampleiding.. Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 14:36

Hoi! :)

Ik zou het heel leuk vinden om deze vakantie 2 weekjes leiding te geven op een ponykamp. Weten jullie misschien iets waar ze nog iemand zoeken?
Ben 18 jaar, rijd al vanaf m'n 4e paard, 10 jaar een eigen pony en ik heb veel ervaring met buitenrijden..

Edit: het is eigenlijk wel een vereiste dat ik m'n eigen pony mee kan nemen.. Ik weet niet of dat gebruikelijk is bij ponykampleiding, maar het wordt moeilijk voor mij om iemand te vinden die ervoor kan zorgen als ik weg ben..

Groetjes Michelle

Peerke_

Re: Ponykampleiding.. Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:42

JanneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 10:59

Dag Michelle

bij Activak zijn wij steeds op zoek naar nieuwe monitoren. Deze zomer zijn we nog op zoek naar monitoren voor de laatste 2 weken van Augustus. Het gaat op shetlanderkampen en paardrijkampen voor beginners tot gevorderden.

Bekijk even onze website op www.activak.be en neem contact met ons op via info@activak.be

groetjes
Activak-team

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:05

bij manege poelenburgh in schoorl zoeken ze nog mensen :)

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:09

Je kan het proberen bij haflingerstal de tschogglberg in noord bergum (friesland), je mag hier sowieso je eigen pony mee nemen, ik weet alleen niet of ze voor dit jaar nog mensen zoeken. Maar je kan natuurlijk altijd even contact met ze opnemen www.de-tschogglberg.nl