Even een vraag omdat voor ons de Utrechtse Heuvelrug totaal nieuw gebied is. Over 4 weken willen wij een dagje richting de Utrechtse Heuvelrug om daar een mooie dagtocht te maken. Maar omdat wij niet bekend daar zijn en ik via google en bokt er niet veel wijzer van word vraag ik me af of er goeie startpunten zijn?
In Noord Holland heb je bijvoorbeeld het Johanna's Hof, ruime parkeerplaats om je trailer neer te zetten en zo het bos in te rijden, je kan er zelf een hapje/drankje doen en voor de paarden zijn er ook faciliteiten om die even neer te zetten na/tijdens je rit.
Dus wie heeft er suggesties voor ons?
Waratje
Geplaatst: 16-06-11 16:04
Bij 't Leersumse veld in Leersum kun je parkeren en ook een hapje eten, er is stalling en wei voor de paarden. Je rijdt bijna direct het bos in.
B10
Geplaatst: 16-06-11 17:51
Er zijn veel plekken waar je kunt starten en je trailer kwijtkunt maar niet overal kun je ook je paard kwijt en een hapje eten. Leersumse Veld is een goede optie ook kun je eventueel bij Pannekoekenhuis Bergzicht tussen Amersfoort en Maarn op de Doornse weg in,kun je lekker eten,je trailer kwijt en er is een plek waar je ong 3 paarden vast kunt zetten in een soort stand met een ketting erachter of los in dat paddockje laten lopen...en direct in het bos met mooie uitrijmogelijkheden,misschien is dat wat..