Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Napie schreef:En als je nog een leuke wil rijden:
http://www.enjoytheridedfw.nl
Genoeg trailerparkeerplaats, drinkwater, water om je paard af te spuiten, horeca, hapje en drankje onderweg, oversteekhulpen en een prachtige route
shelty1 schreef:Hoelang doe je ongeveer over een rit? Het lijkt mij namelijk ook wel leuk om te doen,
maar ik ben ook alleen. Ik heb verder ook niemand om mee samen te rijden helaas.
fohadie schreef:Ik heb gelezen in een tijdschrift dat je ook aan deze tochten kan deelnemen als je geen eigen paard/pony hebt. Dan zou je een paard kunnen huren bij de stal waar de start is? Iemand ervaring daarmee?
fohadie schreef:Ik heb gelezen in een tijdschrift dat je ook aan deze tochten kan deelnemen als je geen eigen paard/pony hebt. Dan zou je een paard kunnen huren bij de stal waar de start is? Iemand ervaring daarmee?
) niet bij alle enjoy the ride ritten. Als het door een manege/stal wordt georganiseerd dan is het vaak wel mogelijk om mee te rijden met een manegepaard. Ik heb dit gedaan bij Stal Mansour in Arnhem. Dan rij je met een groepje en begeleiding. Was erg leuk!
Heb er nog een mooie foto aan overgehouden van Esmee Blom:
. Jammer genoeg worden de meeste ritten door rijverenigingen georganiseerd en dan is het alleen mogelijk om te rijden als je een eigen paard hebt.