Wie heeft mij de link/info Loenense meerdaagse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Wie heeft mij de link/info Loenense meerdaagse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 08:52

Ik heb ooit een link gezien dat verwijst naar de meerdaagse in Loenen Veluwe 19,20en 21 juli. Wil daaraan mee doen, maar had er toen ik het zag niet veel oog voor. Wat me niet duidelijk was is waar het terrien is waar meer mensen met paarden hun tentje of wagentje kunnen stallen.
Hoorde al wel dat het van Boszicht, LaagSoeren geen doen is dat te lopen én de meerdaagse mee te doen.
Bijvoorbaat dank.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:55

Sandrina

Re: Wie heeft mij de link/info Loenense meerdaagse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 16:40

Waar ik nog steeds niet achter kom is waar het terrein is waarover gesproken wordt. Weet ik dat dan pas kan ik een camping uitzoeken die dichtbij is. Wie geeft me duidelijkheid?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:55

Dat heb ik ook meermalen gevraagd, maar nooit duidelijk antwoord op gekregen.... en dus hetzelfde probleem. Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven... ;)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 07:43

manic schreef:
Dat heb ik ook meermalen gevraagd, maar nooit duidelijk antwoord op gekregen.... en dus hetzelfde probleem. Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven... ;)

Zooooooooooooooooo, da's geen beste reclame voor de organisatie. Ik heb hen een mail gestuurd die uit de link. Ik verwacht toch wel enigszins antwoord vandaag????????

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:57

Dit jaar is de startlocatie aan het Hameinde in Loenen (7371 CS).
Wanneer je het Hameinde op rijdt, volg je deze weg helemaal tot het eind,
daar is de startlocatie

Ik rijd dit jaar ook weer de Loenense 3-daagse en net als vorig jaar is het allemaal alweer netjes geregeld. De info mail heb ik al ruim 1 week binnen.

Je kan ook op het startterrein een tentje opzetten geloof ik, of bij Miranda zelf. Zo sta je heel dicht bij de start.
Deelnemers die overnachten met hun paard bij mij, kunnen nog kiezen of deze op de startlocatie
willen staan, of op een rustiger plekje wat een kleine 10 minuten stappen is van de startlocatie.
Op de startlocatie is zit geen stroom op het draad, dus dat is wel een “risico”.

Groetjes, Susanne

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 08:47

suusje26 schreef:
Dit jaar is de startlocatie aan het Hameinde in Loenen (7371 CS).
Wanneer je het Hameinde op rijdt, volg je deze weg helemaal tot het eind,
daar is de startlocatie

Ik rijd dit jaar ook weer de Loenense 3-daagse en net als vorig jaar is het allemaal alweer netjes geregeld. De info mail heb ik al ruim 1 week binnen.

Je kan ook op het startterrein een tentje opzetten geloof ik, of bij Miranda zelf. Zo sta je heel dicht bij de start.
Deelnemers die overnachten met hun paard bij mij, kunnen nog kiezen of deze op de startlocatie
willen staan, of op een rustiger plekje wat een kleine 10 minuten stappen is van de startlocatie.
Op de startlocatie is zit geen stroom op het draad, dus dat is wel een “risico”.

Groetjes, Susanne

Dank voor de info: Ik kan ook een accuapparaatje meenemen, dan staat mijn hafje achter slot en grendel.
Dat rustige plekje dat lijkt me wel wat.
Begin er een goed gevoel over te krijgen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 09:31

Ah, dat is beter!

Ik las alleen op de site dat daar helemaal geen toilet is?

Camping Zegenoord ziet er ook lekker uit, maar daar zullen wel geen paarden mee kunnen?

Hmmm, ga nog eens overwegen of ik mischien ook nog een paar daagjes vrij neem. Zo een mooie omgeving daar!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:34

manic schreef:
Ah, dat is beter!

Ik las alleen op de site dat daar helemaal geen toilet is?

Camping Zegenoord ziet er ook lekker uit, maar daar zullen wel geen paarden mee kunnen?

Hmmm, ga nog eens overwegen of ik mischien ook nog een paar daagjes vrij neem. Zo een mooie omgeving daar!

Vorig jaar hadden ze op het start terrein een gehuurde wc staan. Er was ook een afspuitplaats geregeld en water voor de paardjes. Dus in principe is al het nodige er :)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 12:52

Manic: Ik heb gekeken op Camping Zegenoord; daarvoor moet je een campingpas hebben van ANWB. Zijn wel leuke prijzen daar.
Misschien doe je nu toch wel mee?
Suusje: Ik zag op de foto's een gehuurde WC.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:53

Maar waar laat je je paard dan? :)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 13:04

manic schreef:
Maar waar laat je je paard dan? :)

Paard in de wei en wij op de camping of ook bij paard in de wei hoe eenvouding ook. WC en Douche zijn op 500 meter afstand, heb ik begrpepen in het huis van de organisator, Miranda.

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:38

Hoi hoi,

Susanne, bedankt voor je informatie.

In mijn weiland kun je inderdaad goed je paard kwijt, hier is inderdaad géén wc.
Op het startterrein is wél een wc, maar helaas is hier de omheining iets minder
paard-vriendelijk. Dit zijn alleen prikpaaltjes met lint, waar evt. stroom op kan.

Vanaf de wei is het zowel prima te fietsen en evt. te lopen naar mijn huis, maar wanneer
je echt hoge nood hebt is het wel een stukje zeg maar haha.

Camping de Marshoeve en Zegenoord zijn zeker een aanrader. Dat is ook allemaal erg dichtbij.
Evt. heb ik wel fietsen beschikbaar, die we dan gewoon samen moeten delen.

Mochten jullie nog meer weten, pb of mail gerust! paarden3daagse@hotmail.com

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 12:08

Ik wil graag gebruik maken van de startlocatie met WC ;) Ik neem fietsen en accu-apparaat mee. Voor het douchen gaan we wel naar Marshoek voor de duik in het zwembad. Of een tobbe achter de wagen. :j We redden ons wel. Is maar voor drie nachten/dagen.