Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manic schreef:Dat heb ik ook meermalen gevraagd, maar nooit duidelijk antwoord op gekregen.... en dus hetzelfde probleem. Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven...

suusje26 schreef:Dit jaar is de startlocatie aan het Hameinde in Loenen (7371 CS).
Wanneer je het Hameinde op rijdt, volg je deze weg helemaal tot het eind,
daar is de startlocatie
Ik rijd dit jaar ook weer de Loenense 3-daagse en net als vorig jaar is het allemaal alweer netjes geregeld. De info mail heb ik al ruim 1 week binnen.
Je kan ook op het startterrein een tentje opzetten geloof ik, of bij Miranda zelf. Zo sta je heel dicht bij de start.
Deelnemers die overnachten met hun paard bij mij, kunnen nog kiezen of deze op de startlocatie
willen staan, of op een rustiger plekje wat een kleine 10 minuten stappen is van de startlocatie.
Op de startlocatie is zit geen stroom op het draad, dus dat is wel een “risico”.
Groetjes, Susanne

manic schreef:Ah, dat is beter!
Ik las alleen op de site dat daar helemaal geen toilet is?
Camping Zegenoord ziet er ook lekker uit, maar daar zullen wel geen paarden mee kunnen?
Hmmm, ga nog eens overwegen of ik mischien ook nog een paar daagjes vrij neem. Zo een mooie omgeving daar!