GZ maatje voor ruitervakantie met eigen paard (nederland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xNursiex

GZ maatje voor ruitervakantie met eigen paard (nederland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 17:35

Hoihoi,

ik ben opzoek naar een ruitermaatje om samen op een korte vakantie te gaan. Al in Juni wel te verstaan!
Ik wil er dit jaar nog ontzettend graag even tussenuit, maar zit vast aan mijn drie weken in Juni. Startend vanaf volgende week dinsdag. Omdat er niemand is in mijn omgeving is die mee wilt, allemaal op vakantie met partner, zoek ik iemand die ook graag
een paar daagjes naar de veluwe oid wil gaan met eigen paard.
Ik ben een rustige ruiter, gewoon lekker stappen/draven en af een toe een galopje vind ik prima. Lekker lange ritten en een mooi omgeving zien, dat is waarvoor ik het doe. Schrikachtige paarden en lange rengaloppen en hindernisparcouren zijn aan mij niet besteed :) Ik heb zelf een Merens van 9 jaartjes jong die lekker koel in zijn koppie is en een paardenpartner nodig heeft die er geen schrikwekkend tempo op nahoud.
Overgens heb ik geen trailer of auto met trekhaak tot mijn beschikking, laatste hebben ouders mee op vakantie en die zijn voorlopig nog niet terug ;)
Lijkt dit je wat? Stuur dan gerust een pbtje! Ik snak naar een korte vakantie haha.
Groetjes Maartje

PaysBas

Re: GZ maatje voor ruitervakantie met eigen paard (nederland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:06

Puur wat extra info vragen;

Staat je paard dan gestald vanaf waar vandaan je wilt vertrekken?

Zelf ben ik niet in de gelegenheid om met je op avontuur te kunnen, helaas.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 17:01

Dan lijkt het me ook niet van belang, genoeg optie alsin huren of hier het gebied ingaan ect. Maar dat is natuurlijk altijd nader bespreekbaar, lijkt me niet dat heel mijn plan hierin hoeft.
Maar ik kan het topic zowieso al sluiten :)