Help me met mijn vakantiewerk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Liza94_

Help me met mijn vakantiewerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 20:56

Ik ben een vrolijke meid van 17 jaar. Ik zit in 4Havo dus ik heb mijn diploma nog niet.
Toch wil ik heel graag een vakantie baan ergens met paarden. Het gaat om 4 weken in mijn zomervakantie.
Het liefst wil ik dat woon en reiskosten worden vergoed en dat ik wat kan verdienen. ik woon in Den Haag.

Weet iemand misschien nog een adresje waar ze iemand zoeken ?!?!?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Help me met mijn vakantiewerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:37

Ponykampen begeleiden bij activak? Is in belgie, ontzettend leuk om te doen. Veel ga je er niet aan verdienen, dat zal ik meteen zeggen, maaaaaar het is ontzettend leuk, ik heb vorig jaar zomer 5 kampen gedraait, dit voorjaar weer een, en voor deze zomervakantie staan er weer 5 op de planning, kan er niet genoeg van krijgen!

Serenity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:56

www.workaway.info is misschien een idee? Je kan dan zoeken voor paardenwerk, er zijn hosts van overal in de wereld. Je wordt er meestal niet voor betaald maar krijgt gratis eten/onderdak/rijden. Voor geld kan je eventueel nog met ze mailen, maar er zitten hele leuke plekken tussen. Ik heb er goede ervaringen mee.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:03

Bij een tuinder oid. of supermarkt.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:08

misschien nog bij hoeve 't wed? als er wat mensen zijn uitgevallen kun je altijd even mailen :) ik ben er de 1e 2 weken van juli.

iien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:16

Serenity schreef:
http://www.workaway.info is misschien een idee? Je kan dan zoeken voor paardenwerk, er zijn hosts van overal in de wereld. Je wordt er meestal niet voor betaald maar krijgt gratis eten/onderdak/rijden. Voor geld kan je eventueel nog met ze mailen, maar er zitten hele leuke plekken tussen. Ik heb er goede ervaringen mee.

Dit is echt geweldig! Ben al een hele lange tijd op zoek naar werk ik Nieuw Zeeland, natuurlijk het liefst met paarden/dieren, en hier staan echt wat goede dingen op!!

Serenity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:04

Je moet helaas wel betalen voor een membership om te kunnen reageren. Je kan ook de hosts via google proberen op te zoeken en misschien kan je dus dan via hun website emailen.

iien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:16

Ja ik zag het. Dat is helaas wat minder want dan word je toch minder snel lid. Maar inderdaad een goed idee om gewoon te googlen. Ga ik proberen!

ForSure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 20:23

Gypsy schreef:
Ponykampen begeleiden bij activak? Is in belgie, ontzettend leuk om te doen. Veel ga je er niet aan verdienen, dat zal ik meteen zeggen, maaaaaar het is ontzettend leuk, ik heb vorig jaar zomer 5 kampen gedraait, dit voorjaar weer een, en voor deze zomervakantie staan er weer 5 op de planning, kan er niet genoeg van krijgen!

Zoiets klinkt inderdaad ook ontzettend gaaf! :)

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:10

Ik heb ook via workaway een leuk adresje gevonden in Duitsland :) Dit jaar was ik daar als workaway'er, en heb ik dus geen geld gekregen. Maar als ik volgend jaar weer komt wordt ik gewoon betaald. Heb eerst ook geprobeerd om het adres via google te vinden, maar dat lukt vaak niet. Je aanmelden is toch wel het handigst.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:13

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:38

Workaway!