Ervaring knooppuntensysteem Vierhouten en lunchplek gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne007

Ervaring knooppuntensysteem Vierhouten en lunchplek gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 10:33

Met stal gaan we over een paar weekjes naar de Malle Jan Vierhouten.

Nu heb ik de volgende kaart hier liggen "welkom met uw paard in de gemeente nunspeet".
Op de kaart zie ik allemaal nummers waarvan ik denk knooppunten dat het knooppunten zijn.

Is dit in de praktijk ook goed te rijden, kun je ervan op aan zeg maar?
En zijn dat alle ruiterpaden of zijn er wel meer, maar die staan niet op de kaart?

En weet iemand hoe lang je onderweg bent als je van Vierhouten naar de Roode Koper gaat?
We willen een tochtje doen van ongeveer 2,5 uur totaal met op de helft een lunch mogelijkheid.
Of heeft iemand nog een ander idee??

Bedankt alvast!!

lfobijn

Re: Ervaring knooppuntensysteem Vierhouten en lunchplek gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:12

Hoi,
De knooppunten op de kaart zijn zeer goed te rijden! Ik doe het al jaren en ben eigenlijk nog nooit echt verdwaald. Er zijn nog wel wat meer paden maar ik zou je, zeker als je niet bekend bent in het gebried, gewoon aan de routes van de kaart houden.
Ik durf niet precies te zeggen hoe lang je naar de Roode Koper rijdt, maar volgens mij is het wel haalbaar.
(Ik rij zelf altijd vanaf camping de Witte wieven en dan is de Malle Jan in rustig tempo ongeveer 1,5 uur)

Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel.

Groetjes en heel veel plezier!

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:14

Hoe het knooppunten systeem werkt weet ik niet precies, maar vierhouten --> roode koper is in 2.5 uur wel te doen hoor als je een redelijk tempo aanhoud. (hele weg stappen gaat hem niet worden...)

Yvonne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 19:53

Oké, bedankt!
Hier heb ik wat aan!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:54

Ik ben er nog niet zo lan terug geweest, met dezelfde kaart. De paaltjes zijn wit met nummers erop en staan bij de meeste kruisingen, maar niet alle. Is erg goed te doen, alleen wel goed opletten welk paaltje je al gehad hebt om de orientatie op de kaart aan te houden bij de plekken waar geen paaltje staat. Roode Kooper moet wel te doen zijn... Mooie rit over de hei!

Deze kaart is ook handig als je meer de rechterkant van de kaart op wil zoeken ;)