Ik maak heel veel buitenritten vanuit manege laar in Weert. Als je aan wilt sluiten bij het groepje "paardenvrienden" kan dat via mijn facebook (Marian Storms) Zowel pony's als paarden zijn welkom.
Silence
Ik heb op facebook een groepje paardenvrienden samengesteld, vandaar. Ik rij heel vaak op zondagochtend, meestal vertrek tussen 9 en 10 uur. Vanuit manege Laar rij ik dan naar Weerterbos, Weerterheide of verder naar Weerterbergen, enz. Aanstaande zondag kan ik helaas niet. Ik ga wel zaterdagmiddag rond 17 uur, maar dan kort ritje, max 2uur.
spatter
Geplaatst: 01-06-11 11:11
voorlopig kan ik zelf niet weekenden zitten vol met uitstappen, oa wedstrijd in Callantsoog+ strandrit en wedstrijd in Gouda en daarna ben ik zelf op vakantie verder vrees ik dat de dazen nu ook behoorlijk vervelend beginnen te worden maar zeker om te onthouden voor in het najaar
Ik heb nog een leuke tip voor een paardenvakantie. Kijk eens op de website van stoeterij Angelbeeck in Afferden. Echt een aanrader. Ik ben er met mijn twee dochters met Hemelvaart geweest en hebben genoten van de gastvrijheid, de fijne paarden en de mooie natuur. Ik heb voor volgend jaar alweer geboekt.