Rijmaatje Otterlo/Veluwe 21-30 juni

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Figaro

Rijmaatje Otterlo/Veluwe 21-30 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:57

Van 21 juni tot 30 juni gaan we lekker op vakantie naar Otterlo. Paard gaat mee *\o/*

Ik kan me gelukkig prima alleen vermaken, maar ik zou het ook wel leuk vinden om een keer met iemand een buitenrit te maken. Dus wie woont er in (de buurt van) Otterlo, en wil in de periode van 21-30 juni een leuke buitenrit maken??

Ik heb een lieve ruin, hou niet van ongecontroleerd gecross en wil graag een rit van 2-4 uur maken.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:41

Onze paarden wonen wel min of meer in de buurt, die wonen bij de Driesprong, net ten noorden van Ede en we zijn dan weer terug van vakantie. Dus laat maar weten wat voor ideeen je hebt. ;)

Pentax

Re: Rijmaatje Otterlo/Veluwe 21-30 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:45

Ik zou wel kunnen, sta in schaarsbergen met mijn ruin.

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 15:55

Leuk! Tja ideeën nog niet echt, alles is al een vooruitgang met wat we hier hebben (polderwegen, zonder berm :') ). Dus gewoon een lekker ritje, misschien weten jullie nog leuke routes?
@Waratje, dan staan ze wel dichtbij. Wij gaan naar Herberg Otterlo aan de Westenengerdijk.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:22

Figaro schreef:
Leuk! Tja ideeën nog niet echt, alles is al een vooruitgang met wat we hier hebben (polderwegen, zonder berm :') ). Dus gewoon een lekker ritje, misschien weten jullie nog leuke routes?
@Waratje, dan staan ze wel dichtbij. Wij gaan naar Herberg Otterlo aan de Westenengerdijk.

Oja, daar hebben we ook een keer gekeken voor een wintertrektocht (die niet doorging omdat het teveel winter was _O- ), leuk adres en inderdaad niet heel ver bij ons vandaan, zal een kilometer of 7 zijn.
Routes hou ik me meestal niet zo mee bezig, ik ga gewoon rijden en dan zien we wel of we links of rechts gaan :P Maarre, je komt in het bos (Roekelse bos enzo) sowieso paaltjes tegen met een wit kopje en daarop nummertjes, als je die in volgorde volgt rij je een rondje, dus je hoeft niet eerst op zoek naar paaltje 1. Wel opletten, soms kom je een kruisende route tegen. Mogelijk hebben ze bij de Herberg ook wel de kaart waar de ruiterpaden op staan, ik geloof dat ze tegenwoordig minder gemakkelijk te vinden zijn.
Ik ben vrij op woensdag en het weekend, dus er zal best een keer een afspraak te maken zijn. ;)

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:36

OK, ja ik neem ook een GPS mee, voor het geval dat ;)
Tegen die tijd hebben we anders wel even contact om wat gegevens uit te wisselen.