Camping samoza, waar moeten we zeker heen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Camping samoza, waar moeten we zeker heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 17:39

Hooi :wave:

15 juli ga ik met 3 vriendinnen naar camping samoza, M en ik nemen allebei onze pony's mee om heerlijk in de bossen te rijden.
Zijn er al eens mensen geweest? Zoja, waar moeten we echt heen rijden, wat moeten we echt zien? Weten jullie ook welke kaart we moeten hebben voor de ruiterpaden daar?
Wat is een leuk rondje? En ik weet niet of het mag maar foto's zijn ook welkom.

Alvast bedankt :)

Rilady

Re: Camping samoza, waar moeten we zeker heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:28

Samoza Vierhouten......rij er dagelijks....aan te bevelen is 'n ruiterkaart gemeente Nunspeet te halen bij VVV (tegenover treinstation), prachtige omgeving, bos, heide en je kunt zelfs naar de zandvlakte Hulshorsterzand rijden. Veel plezier en wie weet komen we mekaar nog tegen.

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:30

'de coby' echt een hele grote zandvlakte echt te cool voor een galopje en verder gewoon de grote zand paden afrijden als je meer naar vierhouten rijd kom je op het mooiste stuk heide moet je enkel de weg oversteken. zal wel een kaart mee nemen ben 1 keer verdwaald met een groepje waren we 6 uur weg

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 08:55

Klinkt allemaal erg goed ! Er zijn dus helaas geen kaarten van de anwb? En het trein station, zit die vlak bij de camping?

Rilady ; Als je een schimmel met westernzadel+bosal samen met een haflinger tegen komt, schreew je maar even :P

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 09:33

Het treinstation van Nunspeet is een aardig eindje uit de buurt, misschien gaat er een bus. Kaarten zijn ook verkrijgbaar bij het bezoekerscentrum, maar dat ligt ook vlak bij Nunspeet. Misschien hebben ze op de manege op de camping wel een kaart voor je, je zou ze even kunnen bellen.
Het is een erg mooie omgeving, je rijdt zo van de camping af de ruiterroute op, ik ben er een aantal jaren met paard op vakantie geweest, heerlijk!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:58

Op de kaart "Welkom met uw paard in de gemeente Nunspeet" staat Samoza ook aangegeven en kun je makkelijk op nummer rijden. Kun je volgens mij bij de VVV wel krijgen, mischien handig om even van te voren te bellen anders.

DIe kaart sluit aan op de interactieve kaart op: http://www.paardenroute.nl/kaart.htm Of deze ook in papieren versie te krijgen is weet ik niet, het is redelijk nieuw.

Het stuk hei bij Vierhouten is schitterend!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 12:02

Thanks voor de informatie!