Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Solana2000 schreef:Ik heb hier ook ooit een weekend gereden, en ik heb hier geen goede herinneringen aan. Ik vind het in een woord een vreselijke manege!
De paarden die kennen geen rem zodra ze het strand in beeld hebben. Ze gaan er gelijk vandoor in volle rengalop en dan heb je er niets meer aan. De mannelijke begeleider rijdt op een leiderspaard wat alleen maar bokt, staakt en er vandoor gaat... En als je in angst op dat paard zit en afstapt, en niet meer op wilt stappen, krijg je alleen maar beledigingen naar je hoofd geslingerd dat alle advocaten kosten op je verhaald gaan worden.. En met 'geruststellende' woorden krijg je te horen: eens in je leven ga je een keer dood, mensen krijgen bij ons een gratis helicoptervlucht aangeboden als ze van het paard vallen want op het strand kan geen ambulance komen... en de boeren steken hier af en toe in weide een soort van vogelverschrikkers in brand om de dodelijke slachtoffers bij ons te eren.
Ik vind het in een woord schandalig dat zo'n iemand uberhaupt een stal mag runnen en buitenritten mag aanbieden op het strand!
Wat een idioot! Solana2000 schreef:Wij zijn wel degelijk bij Stoeterij Woodstock geweest en niet Stoeterij Nr. 1, geboekt bij een bekende Nederlandse organisator voor Paardrijvakantie's in binnen en buitenland.
En die mannelijke begeleider die met ons meewas toen, had een een of ander apart accent. Een vreselijke man was dat!!!
amiette schreef:Solana2000 schreef:Wij zijn wel degelijk bij Stoeterij Woodstock geweest en niet Stoeterij Nr. 1, geboekt bij een bekende Nederlandse organisator voor Paardrijvakantie's in binnen en buitenland.
En die mannelijke begeleider die met ons meewas toen, had een een of ander apart accent. Een vreselijke man was dat!!!
Weetje nog wanneer dit was dan.?
En was het ene Alexandor (Alex) ofzo iets.?
paardenfreak schreef:amiette schreef:
Weetje nog wanneer dit was dan.?
En was het ene Alexandor (Alex) ofzo iets.?
dat was een duitse(bijna 100% zeker) man met zon vale ouderwetse bruine cap op. was in ergens 2004 volgens mij.
paarden die er toen waren, ene penny en een tovi (langere naam had die dit is afkorting)
een tinker en zon fjord die volgens mij pia heette?
er was een blonde vrouw die de eerste dag er ook liep. die hielp wel vriendelijk, was niks mis mee.
via die (nu failiete) reisorganitie geboekt, jaar erna stond er wel bij dat het extra pittige paarden bij zijn.
(ik was een reisgenote van solana2000)
( wij noemde die cap altijd de schimmel cap ^^)
Ik denk dat jullie net pech hebben gehad dat jullie door die man zijn geholpen.paardenfreak schreef:ahh, oke. is ook jaren geleden hoor. gelukkig dan maar.
ja die cap vergeet ik niet haha.. echt lichtbruinig van die caps die je heel vroeger had.
maar ach hij reed met cap en bleef ook wel zitten op zijn manier, denk niet dat hij zelf snel van een paard valt. maar die rit was geen succes.
ik zie inderdaad dat hij op foto;s staat bij stoeterij nm 1..
rare naam. staat wel bij dat het pittige paarden zijn.
maar dat staat dus nog niet goed bekend nummer 1?
en woodstock is dan gewoon goed en veilig.dat scheelt wel weer!

paardenfreak schreef:goed ik heb idd topics gezien waar nm 1 word afgeraden.
wij hebben die hele vakantie niet meer afgemaakt toen der tijd.
van osn groepje zijn er 2 meteen niet meer gegaan en de 2e dag was het voor iedereen over.
een ding was wel geweldig de omgeving!
omgeving was wel heel mooi als je door het bos ging. en dan later het strand op.
je kwam ook langs van die bunkers.. en we stopten midden in de duinen / bos bij zon heel mooi meer.
een route was minder mooi een heel stuk langs de weg dat was de terugweg.
Ik vind het namelijk hier ook prachtig.. Ook op Burgh is het mooi hoor.. Maar dit trekt mij meer
mammaslamma schreef:Ik vindt zowieso, dat paarden een droge ondergrond moeten hebben, en liefst een schuil plaats, dat is bij Natascha nergens, dat is met wat zand en tegels niet op te lossen, jammergenoeg...
Mijn paard heeft deze winter voor het eerst 24/7 buiten gestaan, maar nooit natte voeten gehad, de ene wei is de andere niet en bij haar is het echt dramatisch, zo nat.
Ik vind het goed dat er zo bovenop gezeten wordt, er is teveel ellende,zo kan het niet,paarden door en door nat, met nat hooi en tot hun knieen in de drek.
Zo zijn er meer in de buurt, hoop dat ze de adviezen ter harte nemen, anders wordt het weer een treurige winter...

[/quote]