Utrechtse Heuvelrug, appartement/stacaravan gezocht met wei

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Utrechtse Heuvelrug, appartement/stacaravan gezocht met wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 17:55

Voor half Augustus ben ik op zoek naar iets dergelijks, mijn man heefdt eind die week een samengstelde wedstrijd in Beesd, we willen er graag een weekje voor plakken.

De Veluwe kunnen we altijd naar uitwijken, maar dichterbij is de UH rug, maar daar vindt ik erg weinig campings of verhuurders van huisjes met ook wei voor de pony;s.
Vereisten zijn alleen, dat het vrij dicht bij het bos ligt en niet te basic, tent is to much, stacaravan is prima, en wei is belangrijk, geen stal, en HOND MEE!

Iemand uit de buurt misschien die iets leuks weet, het is voor 3 of evt 4 personen EN hond.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:39

Antheman

Re: Utrechtse Heuvelrug, appartement/stacaravan gezocht met wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:18

Er is er wel een, ik zit al sinds gisteren te denken. Kleinschalig, hond welkom en in Leersum.
Als ik erop kom, meld ik het je.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:03

Waratje schreef:
Je zou bij het Leersumse Veld kunnen kijken, ze hebben een appartement, stallen, weidegang en er is vlakbij een camping. Uitrijmogelijkheden zijn ook heel goed.
http://paardentram-leersumseveld.nl en http://www.leersumseveld.nl

Goede locatie, maar kamerverhuur, geen appartement, om nu met een gezin met hond een gezamelijke woonkamer te delen, is niets voor ons, jammer.......
Zou toch een gat in de markt zijn als je daar woont, om iets op te zetten, er zijn vast meer mensen die zoiets zoeken.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:14

je kan Joes (van het Leersumseveld) wel benaderen en vragen of de week waarin jullie het gepland hebben of er al wat gereserveerd is en zo niet vragen naar de mogelijkheid om het alleen te huren. Er is daar altijd veel mogelijk. De paarden kunnen daar lekker de wei in en de uitrijmogelijkheden zijn super! Ik zet mn trailer weleens bij haar neer als ik daar in de buurt naar het bos wil.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:41

Antheman schreef:
Er is er wel een, ik zit al sinds gisteren te denken. Kleinschalig, hond welkom en in Leersum.

Bedoel jij niet de Boterbloem in Amerongen? Volgens mij heb je die ook wel eens genoemd bij een trektochtverslag.
www.boterbloem.com

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:48

Waratje schreef:
Antheman schreef:

Bedoel jij niet de Boterbloem in Amerongen? Volgens mij heb je die ook wel eens genoemd bij een trektochtverslag.
http://www.boterbloem.com

Is een optie, had ik ook gezien, maar is geen appartement, ik wil (liever) geen verzorging, maar een eigen keuken en ruimte voor de hond.......
Toch nog wel wat eisen blijkbaar, maar een week B en B vindt ik teveel, voor 2 nachtjes is het een idee.
Bedankt alvast voor het meedenken, zo te zien moet ik hoger gaan zoeken, begin Veluwe o.i.d, de buurt van Ede /Arnhem.

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:52

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:38

Waratje schreef:
Antheman schreef:

http://www.boterbloem.com

Nee, die bedoel ik niet.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 14:30

aletniessen schreef:

We komen vast nog eens jullie kant op, als we met meer zijn, maar met z'n 3en of 4en in een 10 persoonshuis, is nu ook weer niet nodig en ook onnodig duur dan....
Onze pony;s gaan alleen op de wei,dag en nacht, zag daar ook geen prijs van, neem aan dat dat geen 22,50 kost dan......

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 14:31

Antheman schreef:

http://www.boterbloem.com[/quote]
Nee, die bedoel ik niet.[/quote]

Ben benieuwd Antheman, banketstaaf he als dat zo zeurt in je hoofd en je er niet op komt.........

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:30

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 22:36

Thanks Antheman, zeer goede optie, moie locatie en toch je eigen huisje, bedankt!

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 00:11

de paarden kunnen bij ons op verzoek ook dag en nacht buiten kost dan 10 euro. Het appartement kost met minder dan 5 personen 22,50 per persoon per nacht. Je betaalt dus niet voor 10 personen.