Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friesiszwart schreef:Ik ben bezig met het organiseren van een midweek weg met eigen paarden naar het Drentfriese Wold
Datum: 11 tot 15 juli 2011.
Deelname is op eigen risico
Kosten zullen 200,00 euro zijn
De planning is gezamenlijk te eten (ontbijt en avondeten). Overdag zullen er in groepen verschillende ritten gemaakt kunnen worden. Er zijn verschillende ritten mogelijk qua route en afstanden, de routes zijn hoofdzakelijk ruiterpaarden.
Dus ideaal om alleen (of met een klein groepje) aan te sluiten
Bij opgave graag melden of je je paard op het land wilt hebben of in een stal, hengsten moeten op stal.
--> Bij stalling komen er nog extra kosten van bodembedekking.
Bix moet zelf meegenomen worden.
Bij intresse graag een PB.
ikke schreef:Het lijkt me zinvol om even te melden welke lokatie je op het oog hebt en of er mogelijkheden zijn voor stalling, weidegang of een combi van beiden.
Feitelijk zeg je dat je logies+ontbijt regelt. Hoe zie je dat met diner? Wie kookt dat? Catering? Budget? Wat doe je met lunch?
friesiszwart schreef:ikke schreef:Het lijkt me zinvol om even te melden welke lokatie je op het oog hebt en of er mogelijkheden zijn voor stalling, weidegang of een combi van beiden.
Feitelijk zeg je dat je logies+ontbijt regelt. Hoe zie je dat met diner? Wie kookt dat? Catering? Budget? Wat doe je met lunch?
De locatie is vermeld namelijk in het Drentfriese Wold (richting Appelscha)
Weidegang is mogelijk voor merries en ruinen. Hengsten moeten op stal.
Doordat het de bedoeling is overdag ritten te maken is het niet praktisch op de overnachting locatie te eten.
Koken: Op de aankomstdata zal er patat zijn, di en do wordt er een barbeque geregeld en woensdag zal nader ingevuld worden.
Kasztanka schreef:Ik ben geïnteresseerd in meerdaagse trektochten maar heb mijn bedenkingen over de priode i.v.m. de dazen. Ik ken de regio niet, maar mijn vraag is dus of er niet het risico bestaat om opgevreten te worden door dazen?
Kasztanka schreef:Ik ben geïnteresseerd in meerdaagse trektochten maar heb mijn bedenkingen over de priode i.v.m. de dazen. Ik ken de regio niet, maar mijn vraag is dus of er niet het risico bestaat om opgevreten te worden door dazen?