Trainingsweekend-week gezocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jampuppy

Trainingsweekend-week gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 11:01

He,

kent iemand een adres waar je een leuk trainingweekend of een leuke trainingsweek kunt hebben?
Liefst eigenlijk van alles wat dus dressuur, springen en buitenrijden.
Geen ponykamp omdat ik dus al over de 18 jaar ben.
Ook moet je er paarden kunnen huren omdat ik er zelf geen heb.

Bedankt voor jullie moeite!
XX

Serenity

Re: Trainingsweekend-week gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:14

Is het geen idee om een soort werkvakantie-achtig te gaan doen?
Ik ben zelf ook 18jaar en te oud voor ponykampen, maar ik heb via sites adressen opgezocht waar ik vrijwilligerswerk kan doen op manege (trailrides, touristen helpten, paarden verzorgen) in ruil voor eten en een slaapplek. A.s. vrijdag ga ik dus naar duitsland om dit voor het eerst mee te maken. tis erg leuk omdat je voor een tijdje gewoon op de manege woont en 24/7 met de paarden en ruiters omgaat. Ik weet niet of je misschien voor iets luxers zoekt (eigen paard ofzo) maar misschien is dit ook wel leuk voor je?

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:02

Jampuppy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 13:24

Serenity schreef:
Is het geen idee om een soort werkvakantie-achtig te gaan doen?
Ik ben zelf ook 18jaar en te oud voor ponykampen, maar ik heb via sites adressen opgezocht waar ik vrijwilligerswerk kan doen op manege (trailrides, touristen helpten, paarden verzorgen) in ruil voor eten en een slaapplek. A.s. vrijdag ga ik dus naar duitsland om dit voor het eerst mee te maken. tis erg leuk omdat je voor een tijdje gewoon op de manege woont en 24/7 met de paarden en ruiters omgaat. Ik weet niet of je misschien voor iets luxers zoekt (eigen paard ofzo) maar misschien is dit ook wel leuk voor je?

He, heb je misschien een link waar en hoe je dit kunt doen?
Ik kende Werkvakanties eigenlijk alleen van Amerika/Mexico. Maar Duitsland is inderdaad heel dichtbij.

Groetjes,
Julia

Serenity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:55

Ik heb het via www.workaway.info gevonden, maar er zijn ook andere sites zoals iets van helpx.net
Goodluck!

Ik ben net terug, en het was echt amaaaazing :-)

gewoonmarie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 08:32

wat ook heel leuk is, en dat zeg ik uiteigen ervaring om ponykampen te gaan begeleiden!
ik heb dat bij les chevaux gedaan, en ik weet dat ze voor dit jaar nog mensen zoeken! het is echt heeeeeel gezellig en je doet allemaal leuk dingen, spelletjes met de kinderen, ze les geven, zwemmen! en natuurlijk mee op buitenrit! en het gaat er echt niet altijd even serieus aan toe, er is bijna altijd wel tijd voor een lolletje, watergevecht bijv.! echt heel leuk!