Overnachtingsplaats voor paarden en tentje Castricum - Heems

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Overnachtingsplaats voor paarden en tentje Castricum - Heems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 11:59

Wie weet een geschikte overnachtingsplek tussen Castricum en Heemskerk? Ik wil nl vanaf Schoorl naar Bergen dan naar Egmond en dan Castricum/Heemskerk en dan weer terug. Voor de andere plaatsen weet ik al overnachtingsadressen waar ik ook de paarden kwijt kan, maar tussen Castricum en Heemskerk zou ik niks weten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:54

Bij Heemskerk heb ik twee stallen gevonden via Google Maps. Daar zit ik op dit moment achteraan voor overnachting tijdens onze tocht.

Zwaaien we onderweg naar elkaar, of ga jij in een andere periode?

Arabesk

Re: Overnachtingsplaats voor paarden en tentje Castricum - Heems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 20:57

in mei :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:30

Arabesk schreef:
in mei :D

:wave: offe :evaw: afhankelijk van de plek :D waar we elkaar tegen komen.

Mocht je nog adrestips hebben, we houden ons aanbevolen. Heemskerk is voor ons ook een punt. Dat stuk onder Amsterdam langs luistert toch best nauw als je geen mega dagafstanden wil rijden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 22:53

http://www.manegeheemskerk.nl/
Zit midden tussen Heemskerk en Castricum. Volgens Google Maps zit er een camping aan de overkant van de straat.

Geen enkele garantie van kwaliteit. Ik pluk het ook maar van Internet, op basis van een ander topic, wat heel ergens anders over ging :D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 22:59

ikke schreef:
Zit midden tussen Heemskerk en Castricum. Volgens Google Maps zit er een camping aan de overkant van de straat.

Geen enkele garantie van kwaliteit. Ik pluk het ook maar van Internet, op basis van een ander topic, wat heel ergens anders over ging :D

Ik ben bang dat Arabesk dat geen prettige plek vind.. Ik weet het eigenlijk wel zeker..

Er zitten best wat pensionstallen bij Castricum vlakbij het duin. Die hebben misschien wel een stukje voor 1 nachtje.

Ga je trouwens lopend? Je dagafstand zijn wel heel erg kort zo een 10 km per dag?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:04

fransje23 schreef:
ikke schreef:

Ik ben bang dat Arabesk dat geen prettige plek vind.. Ik weet het eigenlijk wel zeker..

Er zitten best wat pensionstallen bij Castricum vlakbij het duin. Die hebben misschien wel een stukje voor 1 nachtje.

Ga je trouwens lopend? Je dagafstand zijn wel heel erg kort zo een 10 km per dag?

Doe eens wat concrete adressen dan. Soms zijn er meer mensen die daar interesse in hebben :D

Ik ken Arabesk, dus vandaar de opmerking dat ik geen enkele kwaliteitsgarantie kan geven.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 07:26

fransje23 schreef:

We gaan idd lopen en twee jaar geleden deden we 13 tot 15 km per dag en daar werd ik veel te moe van :D

Manege niet zo'n punt, als mijn paardjes maar ergens buiten kunnen staan. :+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 07:54

Arabesk schreef:
Manege niet zo'n punt, als mijn paardjes maar ergens buiten kunnen staan. :+

Ze hebben daar geen buiten wel te kleine donkere boxen...

Misschien manege Reuring op stal?
Pensionstal Beentjes?

josie

Re: Overnachtingsplaats voor paarden en tentje Castricum - Heems

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:33

Aan de Heemstederweg 5 te Castricum zit een grote pensionstal ;)