Manege + Camping met stallen op de Veluwe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Manege + Camping met stallen op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:28

hee bokkers!

Ik kom er zelf niet meer uit, ik ben namelijk op zoek naar een camping waar plaats is voor een paard, en een manege waar ze buitenritten organiseren, in dezelfde woonplaats! Een huisje zou ook goed zijn, maar het is maar voor één nacht en het moet niet al te duur zijn, en het moet op de veluwe zijn zoals de titel al zegt :)

Groetjes, en alvast bedankt!

Fireheart

Re: Manege + Camping met stallen op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 18:00

k heb camping Boshoeve gevonden, en dit lijkt me wel wat, weet iemand of hier een manege in de buurt is die ook paarden verhuurt?

Marjolein_28

Re: Manege + Camping met stallen op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:28

kijk eens bij epe bij manege jagtlust zeker een aanrader :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:52

Ik weet niet of je weidegang voor je paard wil of niet? En of je stroom wil of niet? Als je paard ook op stal kan en je geen stroom nodig hebt, is Camping Samoza in Vierhouten ook een optie: http://www.samoza.nl/nl/p_faciliteiten.lp?ID=1016 . Met stroom is het duurder en er is geen weidegang mogelijk. Hoe dat nu is weet ik niet, maar voorheen hadden ze ook wel wat paddocks en konden ze als er geen les was ook los in de buitenbak, maar dat zou je kunnen informeren. Een stukje over de camping rijden en je zit in het bos, er is een kaartje verkrijgbaar met ruiterroutes, ik heb er altijd heerlijke vakanties gehad met mijn paard.