enjoy the ride “De 5 heuvels van Markelo” 10 juli Snorrewind

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djestertje

enjoy the ride “De 5 heuvels van Markelo” 10 juli Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 14:37

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondag 10 juli 2011 enjoy the ride “
De 5 heuvels van Markelo”
Op zondag 10 juli organiseert Manege Snorrewind voor alle liefhebbers van buiten rijden én gezelligheid een “enjoy the ride”. Verenigingen, families, vriendengroepen en individuele ruiters zijn allen van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze prachtige rit over de 5 heuvels van Markelo, over het beroemde “Napoleonpad”, door het bijzondere natuurreservaat “de Borkeld” en over het sfeervolle Twentsche platteland.

Bij de start, onderweg én bij terugkomst wordt ook het innerlijke van de ruiters goed verzorgd. Als afsluiting van de rit kunnen de deelnemers kiezen om bij terugkomst op de manege, onder begeleiding van een instructeur, een aantal crosshindernissen springen.
Op de pleisterplaatsen onderweg zijn leuke activiteiten, zoals een spelcircuit, een museumboerderij, een speeltuin en prachtige wandelpaden. Hierdoor wordt ook voor de niet-ruiters die meekomen een leuke dag in de natuur en buitenlucht!

Voor ruiters zonder eigen paard of pony zijn er nog een beperkt aantal te huur, die dan wel onder begeleiding de rit zullen rijden. Kinderen jonger dan 12 jaar dienen begeleid te worden door een volwassen ruiter. Er kan gekozen worden voor een lange rit (ca. 30 km.) en een korte rit (ca. 15 km) en de start is tussen 10.00 uur en 12.00 uur. Inschrijven geschiedt via mail naar: info@snorrewind.nl. De inschrijfgelden dienen vooraf overgemaakt te worden en zijn inclusief koffie of thee bij aankomst, soep met een broodje, drinken en ijsco onderweg en een drinken met warme snack bij terugkomst. De kosten bedragen:
€ 25,00 KNHS-leden met een eigen paard of pony
€ 30,00 niet-KNHS leden met eigen paard of pony
€ 55,00 Korte rit op een manegepaard of –pony
€ 70,00 Lange rit op een manegepaard of –pony

Voor meer informatie kijk op de website: http://www.snorrewind.nl
of mail naar: info@snorrewind.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maria100

Re: enjoy the ride “De 5 heuvels van Markelo” 10 juli Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 18:46

Ik heb me net ingeschreven voor deze rit. Ik ga alleen en wil heel graag met iemand mee rijden? Wie o wie gaat mee??

Melia

Re: enjoy the ride “De 5 heuvels van Markelo” 10 juli Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:39

Wat een leuk idee zeg en lekker dichtbij ook! Ga er eens even over nadenken! :)

Maria100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:45

Er zijn zo veel leuke ritten hier in de buurt, ik rij altijd in de buurt van Nordhorn in het bos, de vijf heuvels rit word pas de tweede buitenrit op een andere plaats voor m'n pony. (2 juni doet ze mee met een men oefen wedstrijd) Ben heel benieuwd hoe ze reageerd, dus ik wil graag met andere mensen vor m'n eigen psychische steun! :j

Vrijwilligers? iemand? :P