BaroucheSaar schreef:Bij ons in het bos heb je echt heel veel mountainbikers, in het weekend, nou die zijn af en toe ook zo vreselijk! Ze gaan dan over het ruiterpad want dat is moeilijker dan het mountainbiker pad...
En inderdaad die wielrenners denk je dat je ze gehad hebt, komt er nog een hele stoet. Blijf dan bij elkaar fietsen!
Ja vreselijk die mountainbikers op het ruiterpad! En dan nog boos worden ook als jij met je paard op het ruiterpad rijd
Gelukkig stond de boswachter er afgelopen weekend, dus toch lekker kunnen rijden.
En op de fietspaden kijk ik wel altijd goed om me heen
Je hebt ook wel eens van die flauwe automobilisten die gaan toeteren om je paard te laten schrikken, maar laatst reed er een auto expres door een plas bij de berm zodat dat water opspatte naar mij en mijn paard, mijn paard schrok zich natuurlijk een hoedje. Ik zie er de lol niet van in om iemand zijn nek te zien breken omdat het paard op hol slaat.
Gelukkig heb je ook heel aardige weggebruikers die je voorrang geven bij oversteken en zonder al te veel lawaai passeren. Ik steek dan altijd even mijn hand op als bedankje