Wie heeft er voor mij een goede tip ? Ik wil voor onze rijvereniging een buitenrit organiseren waar deelnemers zowel hun eigen paard mee kunnen nemen als een paard kunnen huren. Liefst ergens in bosrijke omgeving. Het gaat dus allemaal om ervaren ruiters. Liefst wel met begeleiding.
Alle tips zijn welkom ! Het gaat om een groep van tussen de 10 en 20 personen.
Les Chevaux in Buinen is heeeeel leuk. Ze hebben verschillende soorten paarden en geschikt voor beginners en voor gevorderden en er gaat altijd gezellige leiding mee! Er zijn zomers 65 paarden, dus dat is vast genoeg!! Kijk even op de site zou ik zeggen www.leschevaux.nl
Veel plezier,
xxhar
PinkyPie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 15:23
bedankt voor jullie tips allemaal. Iemand nog ideetjes wat meer in de buurt (Gelderland/Brabant/Zuid Veluwe?)
romy_b
Geplaatst: 12-04-11 16:50
www.manegearnhem.nl direct aan het bos! En ook vlakbij een ingang van de Hoge veluwe, is ook gaaf om te rijden. het best kun je even bellen wat de mogelijkheden zijn!
manege bergemo in heijen zal denk ik ook wel iets te regelen zijn. Paarden gaan zeer regelmatig mee op buitenrit. Mooie omgeving, goede begeleiding. Zou ze even bellen voor meer informatie over wat je precies wil, maar ze zullen je vast wel verder kunnen helpen