Paarden huren op de Veluwe (omg Otterlo?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paarden huren op de Veluwe (omg Otterlo?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:11

Hallo,

Wij willen binnenkort met een groepje van 7 eigen paarden naar de Veluwe gaan om daar een dagtocht te maken. We hebben echter een paar personen die ook heel graag mee willen, maar geen eigen paard hebben of een paard dat nog niet ingereden is. Dus zijn we op zoek naar een leuk adresje om grote pony's/kleine paarden te huren voor een dagje.

Heeft een van jullie dit wel eens gedaan, en zoja, waar? Wat was jullie ervaring met deze stal en de paarden? Het hoeft trouwens niet per se in de omgeving van Otterlo, andere mooie stukjes Veluwe zijn ook van harte welkom. Stalhouderij van Bijnen heb ik al gebeld, maar daar werd me verteld dat ze niet verhuren aan mensen die met eigen paarden komen omdat ze hier slechte ervaringen mee hebben gehad.

Ohja, de voorkeur gaat uit naar westernzadels maarja je kan natuurlijk niet alles hebben :D

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:14

Probeer het eens bij manege De Mossel; die adverteert altijd met de mogelijkheid om paarden te huren voor zelf uit te stippelen buitenritten (maar misschien alleen onder begeleiding, dat weet ik niet).

Anoniem

Re: Paarden huren op de Veluwe (omg Otterlo?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:21

Bedankt voor je reactie! Ik ga ze even opzoeken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:37

Die bestaat toch niet meer? Stond van de week een heel artikel hier in de krant (Gelderlander) dat daar nu een in en outdoor sport en evenementen bedrijf in zit.

Edit: google kan hun website ook niet meer vinden. Denk dus idd dat die manege er niet meer zit.

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:45

Oh, sorry, dan ben ik niet bij! Ik had toevallig de afgelopen week in het NRPSnieuws van 2010 zitten bladeren, en daar stond de manege nog wel in, vandaar.

aline94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:33

Manege de Mossel zit nu in Schaarsbergen, echt vlakbij de Hoge Veluwe waar je heerlijk kunt rijden! Ze doen nog steeds buitenritten en het is zeker de moeite waard om even contact op te nemen.
www.manegearnhem.nl vind je een telefoonnummer, Dit is dezelfde stal, ook wel Africhtingsstal van Laar.