Waar paard stallen in baars / steenwijk voor enkele dagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneNEL

Waar paard stallen in baars / steenwijk voor enkele dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:23

Waar zou ik het beste m'n paard kunnen stallen voor enkele dagen?

Ik slaap op een camping op de bergweg in Baars/steenwijk en wil niet te ver reizen. Zelf kwam ik uit op Eehzerwold in Steenwijk. is 5 minuten van m'n slaapplaats vandaan.

Ik ben daar totaal onbekend en vraag me af of er ook nog pensionstallen in de buurt zijn of anders kleins waar ze kan staan. Het gaat er mij om dat het dichtbij is en dat ik vrij direct de bossen in kan. (liefst met iemand samen)

inmiddels kan ik met 2 meiden daar vandaan al afspreken, maar weet ik of ze kunnen waneer ik kom...
Laatst bijgewerkt door YvonneNEL op 21-03-11 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:38

xNaNcYx schreef:
typ het op google in

dat snap ik. evengoed bedankt voor de tip. het gaat erom dat ik liever op een kleine stal sta en dezen heb ik niet via google kunnen vinden. dus graag reactie van mensen uit die buurt :)

Adrija

Re: Waar paard stallen in baars / steenwijk voor enkele dagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:58

eehzerwold is misschien wel groot maar perfect aan het bos gelegen. En anders http://www.stalsuderhiddinghe.nl/pensionstalling.html
Kleine stallen weet ik zo niet, er staan wel veel paarden aan de Onderduikersweg en in Baars. Weet niet of die mensen op Bokt zitten.

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 23:50

Adrija schreef:
eehzerwold is misschien wel groot maar perfect aan het bos gelegen. En anders http://www.stalsuderhiddinghe.nl/pensionstalling.html
Kleine stallen weet ik zo niet, er staan wel veel paarden aan de Onderduikersweg en in Baars. Weet niet of die mensen op Bokt zitten.

bedankt voor de link. deze had ik ook gevonden en vind eehzerwold dat wel fijn ivm de ligging aan het bos inderdaad.

intussen heb ik contact gehad met een kleine stal, maar die heeft helaas geen stallen vrij wanneer ik van plan ben om te komen...

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 19:29

Adrija schreef:

Ik heb gereserveerd bij stal suder hinddinghe. ik zal een oproep plaatsen of iemand met me wilt samen rijden! Er zijn er 2 waar ik mee kan afspreken, maar ik ga best veel rijden daar (2x op een dag).

Bedankt voor jullie reacties allemaal!