1 paard lenen/huren zonder begeleiding Noordwijkerhout

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

novita13

1 paard lenen/huren zonder begeleiding Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 12:55

Voor een vriendin van mij ben ik op zoek naar paard die wij voor 1 dag zouden kunnen huren (week van 9juli t/n 16juli) om samen een buitenrit te maken.
Ik neem mijn paard mee op vakantie en zij wil graag langs komen. Ik heb al aantal manege's gebeld, deze doen alleen paarden buitenritten in groepsverband.

Ik zoek dus een paard die zo mee kan en mag, zodat we samen kunnen rijden.
Ze heeft een ruiterbewijs en kan goed rijden!

Wie weet iets of iemand die dat doet in omgeving van Noordwijkerhout!

Groetjes Githa

jackiejtjj

Re: 1 paard lenen/huren zonder begeleiding Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 16:32

volgens mij is het allemaal met begeleiding maar anders kan je toch gewoon een paard leasen voor een paar uur enige nadeel volgens mij gaat het per dag. je kan het bij manege bakker proberen bij hun kan het misschien wel maar dan moet je wel veel ervaring hebben

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 19:53

Maneges geven (gelukkig) niet allemaal hun paarden gemakkelijk weg.
Om dit soort dingen voor elkaar te krijgen, raad ik je aan om daar eens langs te gaan om het persoonlijk te bespreken. Dan mag ze misschien als ze haar ruiterbewijs laat zien, paar keer voorrijdt etc wel een paard huren om met de jouwe mee te rijden..

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:10

Er zit een zorgboerderij in noordwijkerhout. http://www.zorgboeren.nl/zorgboerderij/ ... boerid=542 Daar kon je altijd een haflinger of een fjord huren. Als je een ruiterbewijs hebt. Die haflinger die heeft een vriendin van mij vaak gehuurd als we naar het strand gingen. Erg leuk beestje! :D Misschien kan je het is aan hun vragen!