stalhouderij van bijnen, daar kun je heel brave paarden en pony's huren,ook leuk om een dagtocht te maken naar boshuis drie vanaf van bijnen . daar kun je je paard in een wei zetten en zelf lekker wat gaan eten of drinken
romy_b
Geplaatst: 27-03-11 22:15
www.manegearnhem.nl leuke paarden, en je gaat niet in een grote groep maar alleen met de mensen waarmee je komt! Echt een leuke stal, en je kan er hele leuke dagtochten maken op de Hoge veluwe.
Laat even weten hoe het was qua omgeving, paarden, mensen etc. Ik wil ook graag in omgeving Utrecht rijden omdat ik niet te ver wil rijden (het liefst omgeving Zeist) maar gemiddeld zijn ze er wel wat duurder dan bijvoorbeeld helemaal in het oosten van het land.
Yvonne007
Geplaatst: 05-04-11 21:39
Leersum is echt leuk! Goede en brave paarden.
Met van Bijnen in Putten heb ik minder goede ervaringen........
Ik ga 2 uur. Van 13 tot 15 uur. De paarden hebben van 12 tot 13.00 uur altijd even rust zeiden ze. Als het goed bevalt ga ik er ook nog heen met 2 collega's die ook paarden hebben gehad of gereden hebben.
bij de veluwe heb je z'n boekje met de veluwe trail erin allemaal ruiterpaden en erg leuk
JessicaG
Geplaatst: 21-04-11 18:40
Ik ben net weer terug van de buitenrit. Het was leuk. Ik was met mijn zus en de eigenaresse was mee samen met nog een meid die er werkte. De rit bleef rustig omdat het wat warm was, we bleven dus ook zoveel mogelijk onder de bomen rijden. Het paard waar mijn zus op reed, Guy, stond er pas net een week maar bleef verder wel braaf tijdens de rit (je kan jezelf afvragen hoe verantwoordelijk het is om een paard wat er nog maar zo kort is mee te geven met de rit). Het paardje waar ik op reed liep ook goed door, was wat minder los door zijn lichaam en hals maar had van zichzelf wel prettige gangen. Geen wegsprint of bokpartijen in ieder geval. Negatief punt: De stallen vond ik vrij warm (met dit weer). Positief punt: Het tuig van de paarden wordt wel goed onderhouden, paarden zien er goed verzorgd uit en je wordt goed op weg geholpen met zadelen etc.