Paarden4daagse 17 - 20 augustus in Barchem (Achterhoek)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juleses

Paarden4daagse 17 - 20 augustus in Barchem (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 17:09

Deze oergezellige paarden4daagse wordt nu voor de 3e keer georganiseerd. Ook vorig jaar waren de deelnemers heel enthousiast, Mooie routes. <3 Stalling voor paarden is in de buurt beschikbaar. Menners kunnen hun wagen 'snachts op het terrein laten staan. Op de camping bij de start en finish kan men camperen. In de buurt ook ruimschoots bed en breakfast adressen. Alle informatie staat op de website: www.debergmenners.nl

Vliendertje

Re: Paarden4daagse 17 - 20 augustus in Barchem (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:32

Ik doe dit jaar voor de 2e keer mee :) Wij hebben er weer zin in!
Stalling bij de heksenlaak. Vorig jaar op 2 km afstand, was goed te doen maar bij de start is natuurlijk beter.

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 20:11

Ik heb m vorig jaar voor het eerst meegereden. Erg leuke ritten! Heel misschien dit jaar weer. Ik stond toen wel een paar km van de start af, was ook wel fijn :)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:21

Zijn er nog meer mensen die meedoen aan deze 4daagse? Hij valt toevallig in mijn vakantie en ik heb nog geen plannen...
Is er nog meer stallingsmogelijkheden buiten heksenlaak? Ik begreep dat ze daar niet naar buiten kunnen tijdens de 4daagse.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:55

Ik weet eventueel nog een hele fijne stalling op 2km afstand :) staat wel op de site.
Ik kan je het adres wel doorgeven als je dat wil.
Daar hebben ze ook weide.
Heksenlaak kunnen ze naar buiten, alleen in overleg met de andere 25............ dus of dat wat word weet ik niet haha.