Kan Time-Out Reizen niet bereiken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dominica

Kan Time-Out Reizen niet bereiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 17:49

Hallo,

Ik heb het volgende aan de hand met Time-Out reizen.

4 weken geleden heb ik een ruitervakantie geboekt bij hen via de website.
Sindsdien heb ik niets meer van hen gehoord, ondanks dat op hun website staat dat je binnen de 2 weken bericht krijgt.
Ondertussen heb ik 2 mailtjes gestuurd waarop ik geen antwoord heb gekregen.
Ik heb al 2 x gebeld maar krijg een bandje met daarop bericht dat wegens ziekte Time-Out moeilijk telefonisch te bereiken is en dat je een mailtje moet sturen....

Nu vind ik het al heel raar dat zo een organisatie wegens ziekte niet bereikbaar is. Er is toch wel meer dan 1 personeelslid veronderstel ik, of zijn ze allemaal tegelijkertijd ziek....

Enfin, ik wou eens weten of er nog mensen zijn die hetzelfde aan de hand hebben of evt. een andere manier weten om met hen in contact te komen.
Ik zou namelijk willen weten of alles in orde is voor de vakantie die ik bij hen geboekt heb, en zo niet wil ik dat zo snel mogelijk weten zodat ik een alternatief kan zoeken.

Bedankt,

Dominica

erica87

Re: Kan Time-Out Reizen niet bereiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:33

Ik probeer ook met hen in contact te komen (wij staan in hun gids, we bieden paardrijvakanties in Frankrijk aan, www.paardrijvakantie.com), maar helaas kan ik je niet aan een telefoonnummer helpen, want ook mijn mails en telefoontjes blijven onbeantwoord.

Het feit dat er niemand op kantoor is is volgens mij geen goed teken!

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 20:14

Heel raar dat zo'n grote organisatie de telefoon niet op kan nemen. Ze zitten hier in Zoetermeer, een auto van hun, stond altijd een paar straten verderop... Naast paardrijvakanties bieden ze ook wandel en fietsvakanties aan.

Dominica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 10:15

Bedankt voor jullie antwoord.
Als ze al niet antwoorden aan iemand die bij hen in de brochure staat...., dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Het vervelende is dat ik niet weet of ze mijn arrangement geboekt hebben en of ze mijn vliegtuigticket hebben gereserveerd. Gelukkig heb ik nog niet betaald omdat ik ook nog altijd geen factuur heb ontvangen.
Als de reis niet doorgaat zou ik dat graag zo snel mogelijk weten zodat ik nog een alternatief kan zoeken. Ik zou nl. op 7 mei willen vertrekken en dit voor een weekje.
Als iemand weet wat er aan de hand is bij Time-Out dan mag die mij dat altijd laten weten.

Bedankt,
Dominica

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:46

Je kunt altijd proberen het bedrijf waar je geboekt hebt rechtstreeks te benaderen (kun je vast via internet vinden). Zij zullen je kunnen zeggen of de boeking door Time Out is bevestigd.

Succes!

Dominica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 12:57

Ik heb de ranch in Spanje gemaild. Wat blijkt : ze hebben van Time-Out reizen nooit een boeking van mij ontvangen en het arrangement is ondertussen volgeboekt. Ze hebben zelf al lang niks meer gehoord van Time-Out reizen en gaan hen nu zelf proberen contacteren.

Zelfs als Time-Out reizen binnen x aantal tijd terug bereikbaar zou zijn : VOOR MIJ GEEN VAKANTIE MEER VIA TIME-OUT !!!!

Dominica

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:06

Nou mocht je zin hebben om naar Frankrijk te komen, wij hebben wel plaats!
Erica

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:07

Misschien hebben ze even een 'time-out' genomen ? duhhh slecht grapje maar kon het niet laten....

edit: ze stonden pas in de hoefslag meen ik, dat het zo geweldig goed ging met alles ??

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:39

Trailfinders is ook een zelfde soort organisatie, die wel bereikbaar zijn!

www.trailfinders.nl

ik heb een keer bij time out geboekt,... echt nooit weer. (en niet alleen vanwege de locatie).

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:41

Ik kreeg toevallig vanochtend een pb van iemand met hetzelfde probleem. Wij hebben een tijdje geleden geboekt en een bevestiging hiervan gekregen.

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 20:00

Dan zal er ook een bevestiging zijn gegeven door de manege waar je op vakantie gaat. Ik zou deze rechtstreeks proberen te benaderen om zeker te weten dat je vakantie kan doorgaan!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 20:16

Ik zou echt niet weten hoe ik die moet bereiken eerlijk gezegd...

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:22

als je de naam weet kom je misschien een heel eind via google. De meeste maneges etc hebben toch een website.
succes

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:32

dat is soms net een probleem, dan weet je de naam plas als je de belangrijkste papieren vlak voor die tijd krijgt. maar misschien vind je via google, met de informatie die soms in het verhaaltje staan (treinstation in de buurt, plaatsje in de buurt waar je heen kan) hoe het heet, staan vaak de zlfde foto's op hun websites.

iesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 19:15

Ik wil het niet erger maken dan het al is maar ik heb zelf persoonlijk een slechte ervaring met Time Out reizen. Dat betrof een arrangement dat ik geboekt had en bij aankomst bleek het een heel ander arrangement te zijn. Stond niet duidelijk in hun gids..!

Ik hoop dat je snel iets anders vind en dat ze je niet houden aan evt een aanbetaling ofzo...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 19:20

Hmm vreemd.

Ik heb via time-out ook een vakantie geboekt, 3 jaar terug ofzo?
Bij ons wel alles heel goed geregeld.
Jammer dat het bij jou nu fout is gegaan, ik hoop voor het bedrijf uiteraard dat er niemand té ziek is,

Succes.

blauwdruivje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:09

ik heb ze ook een mailtje gestuurd met vraag om informatie.
Nu een week geleden. Ook ik heb niks gehoord.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 15:08

Raar zeg! Wilde ooit ook mijn droomreis maken naar Les Landes in Frankrijk. Zou het echt heel jammer vinden als ze hun deuren sluiten. Of ik zou via google moeten zoeken naar die plek.

eagletrailJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:34

Beste Mensen,

Ook wij hebben meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met Time Out Reizen (wij bezitten een Ranch in Tsjechie http://www.eagletrail.nl ) en ook wij krijgen geen contact meer met ze !!

Het verhaal dat wij te horen kregen vorig jaar was dat ze problemen hebben met de belasting en daarom de facturen (zo ook aan ons) niet kunnen betalen en nu zijn ze dus helemaal niet meer te bereiken.

Als je een reis wilt boeken welke op de site van time out staat zoek deze dan gewoon met google op, de aanbieders van de vakantie kunnen helaas niks aan de laksheid van Time out doen en worden hier hopelijk ook niet de dupe van !

Met vriendelijke groet
The Eagle Trail Ranch
www.eagletrail.nl

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:28

Ik zou mensen die al hebben geboekt en hetzij hebben aanbetaald of het gehele bedrag al hebben betaald willen vragen direct contact op te nemen met de betreffende aanbieder van de vakantie, want ik vrees dat de vakantie anders wel eens niet zou kunnen doorgaan.

Wij zijn op zoek naar een familie die voor de maand juli heeft geboekt via Time Out Reizen (Erik Jan, Sanne en Daan de Ridder en Vivian Knol). Om hen niet te duperen zouden wij graag met hen in contact willen komen. Mocht iemand hen kennen, graag even een reactie op dit forum.

Alvast bedankt,
Erica
A

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:30

Ik heb dankzij erica87 onze aanbieder in IJsland gevonden (nog bedankt!) en ik heb van hun begrepen dat ze onze boeking ontvangen hebben. Zij hadden ook geruchten over Time-Out gehoord, maar ik ben blij dat dit tot nu toe bij ons goed is gegaan (wij hebben al aanbetaald en tickets geboekt, voor eind augustus) en dat we nu eventueel ook rechtstreeks bij de aanbieder terecht kunnen voor contact.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:17

Het gaat niet goed met TimeOut. Het lijkt me verstandig daar momenteel geen boekingen te doen en zeker geen geld over te maken. Neem, indien mogelijk, rechtstreeks contact op met de aanbieder/locatie van je keuze.
Ook wij, Western Ranch in Z-Frankrijk, zijn reeds de dupe geworden.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:34

Onze aanbieder heeft aangegeven al even geen betalingen meer ontvangen te hebben van Time-Out, en dus ook onze (gelukkig niet zo hoge) aanbetaling niet.

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:52

Goh, wat vreemd...
Ik heb 2 vakanties gedaan via Time Out (Andalusie, Spanje en New Mexico, VS). Beide prima geregeld.
Heel zonde als de organisatie failliet raakt (zo klinkt het wel een beetje).

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 11:40

Jakkes.. Ik heb vorig jaar nog bij hun willen boeken.
Reisbureau heeft het absoluut afgeraden ivm geen aansluiting bij ANVR en SGR.. Dus wij hebben een andere vakantie gekozen. Als ik dit zo lees, ben ik het reisbureau wel dankbaar.. Want ik dacht, dat valt vast mee Time Out is een grote organisatie, staat veel op bokt...

Balen voor je TS!!