Vereniging op stap. Accomdatie gezocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ami4

Vereniging op stap. Accomdatie gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 14:05

Hallo medebokkers

Na wat gegoogeld te hebben leek het mij handiger eens een bericht op bokt te zetten.

Onze vereniging heeft het plan opgezet om komend voorjaar/ zomer drie dagen op stap te gaan met onze paarden waar we leuke buitenritten kunnen rijden van max. 2 tot 3 uur met begleiding. Evt. met de optie om een cursus dressuur, springen of iets dergelijks te regelen. Een soort mini ruiterkamp voor de vereniging.

Wij zoeken het liefste een accomadatie met wei en mooie stallen voor 12 tot 16 paarden en een goede tot luxe accomdatie voor de ruiters en eventuele niet ruiters.

Onze voorkeur gaat uit om niet langer te reizen dan 2u vanaf de plaats Dordrecht. Wij denken aan de Veluwe, Richting de zee of meren, omgeving Eindhoven/ Den bosch/ Nijmegen, Mijnstreek. Andere ideen zijn welkom!

Hoop op reactie! Ben benieuwd.

Alvast bedankt!

Groeten,
Nicolas

Silly1972

Re: Vereniging op stap. Accomdatie gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 14:10

je hebt 't Kamp in Kootwijkerbroek, maar heeft alleen een buitenbak en geen binnenbak, ligt wel gelijk aan het bos, je hoeft geen weg over te steken, ze hebben stallen, buitenbak en weide, en uiteraard slaapverblijven voor de mensen, met huiskamer en keuken. voor 20 pers.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:47

Henriette hoeve misschien?

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:08

Ik weet dat ze bij mn oude stageplaats wel eens zoiets regelden. Staat volfens mij ook een stukje over op de site www.bergemo.nl Je zou dan nog eens kunnen bellen om meer informatie, want ik weet zo snel niet of ze plek hebben voor +-12a16 paarden. Voor n jaar terug was er n groep van 8 meen ik, waren er 2 dagen en waren de hele dag op buitenrit.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:03

Ami4 schreef:
Hallo medebokkers

Na wat gegoogeld te hebben leek het mij handiger eens een bericht op bokt te zetten.

Onze vereniging heeft het plan opgezet om komend voorjaar/ zomer drie dagen op stap te gaan met onze paarden waar we leuke buitenritten kunnen rijden van max. 2 tot 3 uur met begleiding. Evt. met de optie om een cursus dressuur, springen of iets dergelijks te regelen. Een soort mini ruiterkamp voor de vereniging.

Wij zoeken het liefste een accomadatie met wei en mooie stallen voor 12 tot 16 paarden en een goede tot luxe accomdatie voor de ruiters en eventuele niet ruiters.

Onze voorkeur gaat uit om niet langer te reizen dan 2u vanaf de plaats Dordrecht. Wij denken aan de Veluwe, Richting de zee of meren, omgeving Eindhoven/ Den bosch/ Nijmegen, Mijnstreek. Andere ideen zijn welkom!

Hoop op reactie! Ben benieuwd.

Alvast bedankt!

Groeten,
Nicolas

Nou, zeg maar, hoeveel mensen, hoeveel paarden en wat is je budget.
Accomodatie kan ik regelen voor je; kok kan ik regelen voor je; les kan ik regelen voor je, begeleiding kan ik regelen voor je.

Accomodatie is eenvoudig maar doeltreffend. Weiland plus boxen voor de paarden. Gelegen in het bos, aansluitend aan de ruiterpaden (eigen toegang). Ook eenvoudig bereikbaar met de auto, vlakbij de snelweg, maar ver genoeg er vanaf om er geen last van te hebben. Binnenbak en buitenbak beschikbaar.

Ami4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 01:49

Bedankt voor de tips!

Hallo Ikke
Klinkt goed.
Aantal personen is nog onzeker, de bedoeling is dat men zich kan inschrijven. Doel op 16 mensen.
2 dagen in twee groepen van 8 de éen les in de ochtend en smiddags buitenrit en andersom.
en 1 ´dagtocht´ met de hele groep.
Heb je wellicht een site waar ik op kan kijken?

Bedankt!

Nicolas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 01:52

Manege Van Loon in Loon op Zand?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 12:27

Ami4 schreef:
Bedankt voor de tips!

Hallo Ikke
Klinkt goed.
Aantal personen is nog onzeker, de bedoeling is dat men zich kan inschrijven. Doel op 16 mensen.
2 dagen in twee groepen van 8 de éen les in de ochtend en smiddags buitenrit en andersom.
en 1 ´dagtocht´ met de hele groep.
Heb je wellicht een site waar ik op kan kijken?

Bedankt!

Nicolas

Nee, er is geen site. Ik verzin dit ter plekke. Mocht je serieus iets willen, dan ben je van harte welkom op mijn PB.
Ik ken verschillende lokaties die de mogelijkheden bieden die jij zoekt. In overleg is mijn lesgeefmens zeker te porren voor zo'n weekend. Daarnaast ken ik verschillende mensen die goed kunnen koken voor groepen.

PeterK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:43

Misschien is www.paardenhotelburgh.nl iets. Daar hebben ze een supermooie binnenbak en kun je mooi ritten door strand en duinen maken. In de omgeving is er voldoende slaapgelegenheid voor de ruiters.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:45

Wel iets verder weg maar bij Rijmaaran.nl zou je goed zitten.
Mooie accomodatie met binnen en buiten bak, ruime stallen en veel bos.

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:59

Ook iets verder weg, maar flexibel (ze kunnen vast een aanbod op maat maken) en mooi rijden in de bossen!
www.leschevaux.nl